2011. március 20., vasárnap

Amikor még a

multinál dolgoztam, többször gondoltam arra az általános mondásra, hogy aki képes azt mondani, hogy skippeljük a témát, az valóban képes (lehet) egyéb disznóságokra is, ahogy azt mondani szokás. Mindez a táska kapcsán jutott eszembe, mert készítés közben hallani véltem, hogy skippeljük a tavaszt (így, általános eufóriában),  legyen rögtön nyár.
Merthogy ez egy nyári táska, nyári a színe, a formája, nem tavaszi, nyári, mondom, ugrottunk. Van tartása, mert benne van, mit megkívánt, de prototípus, ezért arra gondoltam, felajánlom nyereményként, de vajh tetszik-e valakinek, szóval, ez még nem a játék, hanem a játékot megelőző kérdés (tudjátok, mint a szavazzunk arról, legyen-e szavazás egy adott témában), szerintetek?
Figyelem, sok kép következik.





23 megjegyzés:

  1. Hát ha már így eldöntötted, hogy legyen szavazás, akkor én szavazok.
    Legyen nyeremény! És ha már így itt vagyok, arra is szavazok, hogy hozzám repüljön :D he-he

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg abszolút tavaszi :) (hát persze, hogy legyen nyeremény)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is lehet a nyereményem!;o)))
    De had kötözködjek egy kicsit. Vagyis nem kötözködés, csak elmélkedek: a fülét kényelmesen meg lehet fogni?

    VálaszTörlés
  4. Ha már így megkérdezted, és természetesen a táska is nagyon tetszik, a válaszom IGEN.

    VálaszTörlés
  5. szóval, jó?

    nem kötözködés az, ha kérdezünk valamit, én azt gondolom, a válaszom egyébként az, hogy igen, meg lehet jól fogni, de a fél vekni kenyeret a liter tejjel ne ebben vigyük haza! :o)

    tavaszi is - nyári is... :o)

    VálaszTörlés
  6. Szuper, szerintem sokan örülnének neki...

    VálaszTörlés
  7. Szerintem ne legyen nyeremény, egyszerűen kapjam meg én :D (nem igazán van szerencsém a nyeremények terén, sokkal nagyobb az esélyem, ha csak az én nevem van a kalapban :D)

    VálaszTörlés
  8. nekem tetszene, csak felmerült bennem a kérdés, hogy vajon nem praktikátlan így a füle? értem ezalatt, hogy nincs túl messze az a körkivágás a szélétől, vagy fordítva kérdezve, nem túl vastag é a fogantyúnak az ő felső része :)

    VálaszTörlés
  9. Én szeretnék egy ilyet:))Szívesen megnézném a Goubán élőben:)))

    VálaszTörlés
  10. Az ilyen fazonnal már én is szemezgettem, de egyenlőre halasztottam a témát, a fogantyú letisztázása nem volt tiszta :)
    De tetszik. Jól megoldottad.

    VálaszTörlés
  11. Nekem egyszer egy zöld leveles táskát készítettél,amit nagyon szeretek, de ez... ez teljesen az Édesanyám stílusa :) úgyhogy én arra szavazok, hogy legyen nyeremény, hátha.. hátha..

    VálaszTörlés
  12. Pont tegnap találtam a neten egy ilyenforma táska képét, leírással együtt, és úgy gondoltam, kell nekem!
    Szóval, igen! És szeretném én is !!!
    :))))

    VálaszTörlés
  13. Én pl. tutira örülnék neki, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  14. Az anyaga gyönyörűséges és csábos ennek a táskának!

    A füle vastagsága/szélessége engem is foglalkoztat. Hogy jól meg lehet-e fogni?

    VálaszTörlés
  15. IGEN!
    Tetszik és legyen játék és ha v életlenül nekem kedvezne a szerencse, nagyon örülnék neki :)

    VálaszTörlés
  16. Szerintem meg már annyian jelentkeztünk itt érte, hogy akár sorsolhatnál is :))

    VálaszTörlés
  17. Nagyon édes kis táska! És engem cseppet sem zavar(na)/aggaszt(ana) a füle! Akkor tehát lehet is az enyém, nemde? ;)

    VálaszTörlés
  18. Mire ideértem,már 20-an szavaztak,hogy legyen!:)))
    Látod???És én vagyok a 21-ik.:)
    Zseniális vagy!Minden nap egy táska....

    VálaszTörlés
  19. hát ez az anyag .... ez a forma ....
    Nekem nagyon bejön :D nyeremény egyértelmű!!!

    VálaszTörlés
  20. Legyen nyeremény szerintem is! Kifejezetten tetszik a formája. A fülét nehéz lehwetett megvarrni. Gratula.

    VálaszTörlés
  21. lányok, indult a játék, meggyőztetek! :o)

    VálaszTörlés