2011. március 23., szerda

Az a proaktivitás,

mellyel az eladók az üzletbe lépéskor ugranak a vevőre (segíthetek?), miért nem elegendő arra, hogy maguktól mondják, mikor érkezik új áru, lesz-e a keresett termék, lesz-e más színben, miért párolog el, merül ki ebben az egy kérdésben, még az aktivitást sem hagyván maga után.

2 megjegyzés:

  1. Zazám, az eladó dolga, hogy eladjon, hogy kipucolja a boltból azt a portékát, ami éppen ott van. Ha mindenkinek megmondja mikor jön újabb cucc, akkor nem fogja tudni eladni a régit. Utolsó munkahelyemen mindig az volt a válasz a megrendelés leadásakor, hogy majd ha kiürül a bolt. De basszus, a 21millás árukészletet kitakarítani nehéz, és mindig van benne olyasmi, ami nincs. Nem sikerült erről meggyőzni a főnökséget. Az az eladó akivel te találkoztál valószínűleg nem is törekszik erre.

    VálaszTörlés
  2. Engem speciel rögtön lelohaszt, mikor nekem esnek, hogy segíthetnek-e, vagy hogy szóljak, ha kellene a segítségük. Mert nem szólnék ám... tutira eszembe sem jutna megkérdezni: nincs-e véletlenül nagyobb méret.
    Aztán ha nem rohanok rögtön el, és "véletlenül" méretprobléma lenne, biztosan nincs több áru, csak ami kinn van.

    VálaszTörlés