2009. szeptember 11., péntek

Az ismétlődés megkönnyíti az életünket... / Repetition can make lighter our life...

15 éve ismétlődik a következő párbeszéd a fodrásznál.

- Erika, tudod, rövidre, de a...
- Tudom, a füled ne látszódjon ki. Nem is értem...
- Mit nem értesz? Nem látod? Elálló...
- Az eszed tokja, ne idegesíts már! Meséltem már, hogy van egy vendégem...
- Csak százszor. A vendégnek iszonyúan elálló füle van...
- Nem úgy, mint neked, hanem iszonyúan!
- És ő mégis kontyot csináltat, megy a bálba, tudom. De az én fülem...
- Ha még egyszer elmondod, hogy takarja a hajad a füled, én úgy belenyírok, de úgy...

Most nem tudom, hogy tényleg mérges rám és belenyír vagy ez a fültakarásos frizura vagy én nem vagyok egyértelmű, mindenesetre a hajvágás utáni első pár hét meglehetősen sokkszerű időszak a számomra.
Bizonyíték alább. A képek előtt felhívnám a figyelmet a közismerten fotogén voltomra, mely párosul némi, a fotózást illető szakértelemmel, mindkettőt megfejeltem önmagam tükörben való rögzítésével. Hiába, mindig is a kihívások éltettek. :o)

Itt még vigyorgok.

Itt már láttam az előző fényképeket, jogos a komorulás.

Most még kancsal is vagyok? Jó párosítás a fülemmel, nem mondom.

Csak abban bízhatom, hogy ZM ismeri Siv Widerberger Szerelem c. versét:

Sten- Malténak nagy, vörös és elálló
füle van.
Nekem tetszik
a nagy, vörös és elálló
fül.

(Na igen, a 41 évesen ha nem is szokatlan, de meglepő őszes haj az elmúlt fél év eredménye.)

Yesterday I was at the hairdressing salon. The result is terribile, my ears stick out- always. :o(
I would like to hope my husband knows the famous poem written by Siv Widerberger (Love).

24 megjegyzés:

  1. Ez most egy bevállalós nap??!!:-)))

    VálaszTörlés
  2. érdekes vagy így nagy vörös elálló fülekkel ;-)

    VálaszTörlés
  3. Te bemeséled magadnak az elálló füleket. Az őszülés ellen pedig vannak igen jó festékek, bemosók stb. 41 év nem egy nagy kor, mondod majd 20 év múlva!

    VálaszTörlés
  4. Valld be, hogy csak szeretnél nagy vörös és elálló füleket, és bánt, hogy senki nem segít ebben :)
    Mert szerintem is kell ezt még bizonygatnod egy darabig, hogy egyetértsünk veled fül-ügyileg :)

    VálaszTörlés
  5. Melyik füled áll el? Mert ez a kettő, ami a képen látszik, nem, az tuti. :))
    Siv Widerberger nekem is szívem csücske. :) A Cillás verse különösen. :)

    VálaszTörlés
  6. az egyetlen, ami tetszik magamon, az a fülem :-) mindig megkérem a fodrászt, hogy hagyja szabadon. Na de a többi tartozékom....

    VálaszTörlés
  7. No hát, én ennek a bejegyzésnek nemcsak azért örülök, mert nekem is problémáim vannak a fülem és koponyám által bezárt szöggel (90 fok), hanem mert végre kaptam valami arcot, hogy kinek is csinálok PIF-et. :D

    VálaszTörlés
  8. Szerintem a te füleid elég jól a helyükön vannak,te még nem láttál igazán elállót ,ugye?
    Nem nézel sport híreket:)

    VálaszTörlés
  9. Martimez :DDD
    Az elálló füleidet abszolút nem lehet látni, annyira takarja a hajad.
    Amúgy meg fodrászolás után pár napig én is mindig depi vagyok, most pl. a néhány csík szőkés melírből, amit szerettem volna, egy totál kihidrogénezett fej lett, úgyhogy a te füleid az én szőkeségemhez képest smafuk :o))).

    VálaszTörlés
  10. Bár nem ismerjük egymást,de nem bírom megállni hogy ne írjak.
    Az első kép kifejezetten jó lett,a 2. Ez meg ki(arckifejezés)? a 3.Ja ez én vagyok(arckifejezés)..:)))) Tök jó.:)

    VálaszTörlés
  11. Kár, hogy én nem vagyok ilyen bátor, mint Te... mert amúgy megmutatnám Neked, hogy milyen az, amikor valakinek nagy elálló fülei vannak :o))

    VálaszTörlés
  12. :D
    Jók a képek, bárki bármit is mond:D

    VálaszTörlés
  13. Szerintem sincsenek elálló füleid, te hiszed azt egyedül :)

    VálaszTörlés
  14. Most már annyit nevettem rajtatok, hogy érdemes volt. :o)

    Egy megjegyzés Lomaquilt-nek: tudom, hogy vannak festések, nagyon jók, az ősz hajszálak tömege csak az elmúlt fél év történései miatt szomorúak. :o( Egyébként nem zavar.

    VálaszTörlés
  15. Tényleg nem áll el a füled, egyik sem.
    Most hogy ennyien mondjuk elhiszed?
    Lehet hogy nem zavar az ősz hajszál, de saját szinedre is vissza tudod szinezni.

    VálaszTörlés
  16. Elálló a füled???nem látom......

    VálaszTörlés
  17. Csinálj már légyszi egy elálló füles képet is, mert ezek közt nem volt olyan...

    VálaszTörlés
  18. Én is szeretem a svéd gyerekverseket, ha a megjegyzés nekem szól (a korábbi bejegyzésekben úgy látom, van itt az én monogramommal más is). :) Nekem ez a rövidebb frizura sokkal jobban tetszik, mint amilyennel én ismertem, az elálló fület csak bebeszélte magának.
    De van egy ajánlatom: mától tegeződjünk, én vagyok az öregebb.

    VálaszTörlés
  19. Kedves Zazálea!
    Rendszeresen olvasgatom a foltvarrók blogjait,és csodálom szebbnél szebb munkáitokat.Nagyon örülök neki, hogy egy nap nem abc sorrendben kezdtem az olvasgatásnak, hanem a z betűnél. A jó, de nem elég jó bejegyzésednél majd megpukkadtam a nevetéstől, s azóta alig várom a sziporkákat. Mindig felvidít, ha olvaslak,de ez a mai, ez merénylet a rekeszizmok ellen.
    Kívánok minden jót, amit csak lehet.

    VálaszTörlés
  20. Kedves ZM, valóban a férjem is ilyen rövidítés alatt fut. :o) Egyébiránt: részemről a megtiszteltetés. :o) Nagyon is érzem.

    Antalné! Hát...örülök, ha így gondolod. :o)

    VálaszTörlés
  21. Míg 41 éves voltam, engem is a fülem külleme zavart. Ma már a belleme, mivel süketülök. Majd ha Te is süketülsz, még jól fog jönni az a kis elállás, többet tud az elálló fül terelgetni a luk fele.

    VálaszTörlés
  22. Ja, nem is ezt akartam. A verset ismertem, de ők 14 évesek ha jól emlékszem.
    Más: Artmann: René de Clavigny, a pilóta.
    Három nagy ütőkártyája: vízfeje, nyúlszája, és lenőtt cimpájú elálló füle volt. Három leghőbb vágya pedig, hogy bolonduljanak érte a nők, legyen pilótaigazolványa, és bankot robbantson a játékkaszinóban., ....stb.

    VálaszTörlés