2012. január 6., péntek

Péntekre,

remek időzítéssel, mert mikor lenne jobb a start, mint azon a napon, amikor heti rendes beszerzésemet intézem, s járom be az egész fővárost, cipekedve, tolongva, amikor még a Herlock Sholmes-t* is tervbe vettük, amikor sok emberrel érintkezem, amikor személyes átadás-átvétel is lesz, amikor illene jó formát mutatni, ellepett a nátha, egy éjszaka alatt jött és győzött, én ezt sosem értem.




Nem ettől váltak a színek fekete-fehérré, egyszerűen szeretem ezt a fényképet, s ezt csak ilyen egyszerűen tudom megfogalmazni.Több fénykép (egészen pontosan: még egy) itt.





*igen, tudom, mi mégis így

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok! :)))) Én is szerettem a fekete-fehér képeket, jó lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Fel sem tűnt a Herlock Sholmes, amíg a lábjegyzethez nem értem. :o)
    Neked pedig jobbulást!

    VálaszTörlés
  3. A Herlock Sholmes könyvek is jók. :)
    Meg a fotó is. :)

    VálaszTörlés