2012. január 24., kedd

Most éppen

bélelt gumicsizmát szeretnék, hogy könnyen tisztítható legyen, meg meleg és csini is egyszerre, ugyanis a Zsömi sétáltatásához használt ősrégi bakancs egyik darabját a célszemély egy kicsit megrágta, mert azt hitte, már nem kell, pedig. Különben is, falun, erdőben sétálni, az kíván némi felszerelést, mit tagadjuk, nyakig vagyunk sárosak, de nem baj, csak menni, menni  az erdő mélyén, patak mentén, embertelen embermentes vidéken, ennél jobbat most nehezen tudok mondani. 

4 megjegyzés:

  1. Bélelt gumicsizmát szerintem horgászboltban tudsz nézni. És ha nem rágja szét nagyon hamar Zsömi akkor meg is éri. Faluhelyen. De irigylem az erdőben kóborlásotokat. Sárban, fagyban. Jól felöltözve az felér egy meditációval. :)

    VálaszTörlés
  2. Bélelt, remek színű bélelt gumicsizmához jutottam a Dechatlonban egyáltalán nem aranyáron! Én a nagyvárosi sártengerhez vettem! Igen hasznos! Most van a téli kiárusítás!

    VálaszTörlés
  3. Bélelt, remek színű bélelt gumicsizmához jutottam a Dechatlonban egyáltalán nem aranyáron! Én a nagyvárosi sártengerhez vettem! Igen hasznos! Most van a téli kiárusítás!

    VálaszTörlés
  4. Csak egyszer akartam elküldeni!! Bocsánat, a rendszer szellemeskedik!

    VálaszTörlés