2012. január 27., péntek

Sokatmondó

Csak hogy helyretegyek bizonyos tévedéseket, mely szerint nálam biztosan nincs selejt, de még pontosabban szabva a szavakat, azaz ráirányítva a figyelmet az alanyra, hogy én csinálok-e selejtet (mert az nem csak úgy van, hanem én hozom létre, méghozzá meglehetősen hosszas munkával), csak annyit szeretnék mondani, hogy a tegnapi workshop-on én voltam az egyedüli, aki rákérdezett (persze már csak utána és halkan, szűk körben) a selejtnek az árba épített szerepéről, senki másnak  ez nem jutott eszébe, ami nem az én  éles logikámat dicséri, hanem egyszerűen a mindennapjaim részeként nem engedi elterelni a figyelmem róla.

És még szeretném hozzátenni, bár nem egyenesen, hanem kerülőúton, de mégiscsak kapcsolódik a témához, hogy már megint nem tudok patentot beütni.

1 megjegyzés:

  1. Patentot beütni én sem tudok, nagy lila foltot az ujjamra annál inkább. Mit mondtak a selejttel kapcsolatban ? Másnak is van ám, csak mélyen hallgat róla. Vagy kijavítja vállalható szintre, és megy a tombolába, lehetőleg név nélkül :))

    VálaszTörlés