2012. január 26., csütörtök

Ez most

megint csak lustaság és hozzá nem értés, hogy biztosan le kellett volna csupaszítani a jácinthagymákat (de mikor?még ősszel? vagy most?), akkor nem lenne ilyen  cafatos, hanem díszes lenne és ünnepélyes, de én mégiscsak szeretem így,  mert látható,. hogy utat tör magának az új, ledobja a cafrangot, maga mögött hagyja, és csak megy, megy, nyílegyenesen felfelé, szeretem nézni, kell a lustaság és a hozzá nem értés is ezen a földön, jut nekünk is hely széles e világon, nem igaz?


5 megjegyzés:

  1. Nekem így is tetszik! :)
    Meglásd néhány hét és virágzik.
    Akkor is mutasd majd meg.

    VálaszTörlés
  2. Legalább kibújt, nem úgy mint az enyém.

    VálaszTörlés
  3. Várj, most tanultam egy újat? Tényleg kihajt még egyszer a hagyma? Akkor is, ha sima bolti nem kertben van, hanem cserépben?

    VálaszTörlés
  4. ez egy sima bolti cucc,azonban nemjácint, hanem nárcisz, ennyit a hozzáértésemről,meg hogy olvasni sem tudok,rá vagyon írva a cserépre. :)

    kihajt, Adél,igen, legalábbis ezt ígéri....
    bár Szilvié meg nem. nem tudom.

    hogy a virágzástelérjük-e, magam is kíváncsi vagyok,de ha igen, feltétlenül mutatom!

    VálaszTörlés