2009. szeptember 6., vasárnap

Őszre hangolva / For autumn

Két táskát varrtam, az egyikről még csak-csak készítettem valami elfogadható fényképet, de a másikról... Tervezem, hogy szilveszterkor írok egy bejegyzést (megfelelően illusztrálva) az év legrémesebb képeiről. Külön mappába rakom őket, valami rettenet, hogy miket tudok. :o(
Már a Meskán!

A másikról mutatok valamit, de ez még nincs a Meskán, majd ZM holnap korrigál. :o(

I sewed two bags and I tried to take photos of them but... I am a duffer at photography. :o((
I collect terribile photos taken by me and I will write a post on New Year's Eve. For everbody who would like to laugh at them and at me.
The wine-red one has alredy been on my online-shop, the other one needs better images, it needs my husband. Tomorrow. :o(

7 megjegyzés:

  1. Ó, Zaza, ez a piros táska mesés! Nagyon-nagyon tetszik!!:)))
    Holnap megyek a kellékeshez!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon tetszenek! Főleg a piroska:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik nagyon mindkettő. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosak! Főként a piros! :*)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a zöld tetszik :) Nagyon emlékeztet egy másikra ;)

    Ha férjed nem akarja megcsinálni a fotókorrigálást, küldd át nekem, megpiszkálom neked!

    VálaszTörlés