2009. szeptember 11., péntek

Ha ősz, hát legyen nagyon ősz / Bag with autumnal colours


A múltkori zöld leveles táska után érkezett a felkérés egy hasonlóra, a különbség a színekben van. Remélem, tetszik... nekem ez teljesen őszies. :o) Nos?
Ezen bejegyzés azt hívatott illusztrálni, hogy tudok én rövid lenni. Igenis.

One of my favourite costumers asked me to sew a bag similar to the bag was mentioned in some posts ago (with green leaves). I had to change the colours, she wanted it in colours of the fall. I hope she likes it...
This post can prove I can write short post as well. Yes indeed..!

9 megjegyzés:

  1. Egyszerűen gyönyörű lett !

    És itt jobban látszik az anyaga, mint a meskán !

    VálaszTörlés
  2. Ez nincs a Meskán... A fekete alapon zöld leveles volt, de az is csak volt. :o)

    Jelzem: nekem is ez tetszik jobban.

    VálaszTörlés
  3. Szintén röviden: eszméletlen jó!
    Az első zseb elválasztása pedig szuper ötletes!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett- ezeket a színeket én is szretem.

    VálaszTörlés
  5. Hű. ez nagyon klassz lett, akárcsak a falikép.

    VálaszTörlés
  6. Kedvenc! Egy ilyen nekem is nagyon kéne!

    VálaszTörlés