2012. április 29., vasárnap

Tágítva

Elveszek a részletekben, tudom én, minden szempontból, miért lenne a fényképezés kivétel. Ahogy élsz, úgy fényképezel. Pedig szeretnék én az univerzummal együtt élni, látni a globális együtthatókat, szeretnék, mégis maradok a magam köré épített mikrokörnyezetben.  
Ezért vannak az én bibéim is, levelek, növények, fák törzse, egy-egy tárgy. Néha ember is. Néha. És még ritkábban maga a táj, hogy a horizont kitágul , én pedig képes vagyok befogadni a nagy egészet.
De lehet, hogy csak arról van szó, hogy sem a technikát, sem a kompozíciót tekintve nem tudom visszaadni a valóságot. Ki tudja.






4 megjegyzés:

  1. Azt megtudhatom, hogyan lesz egy könyv 1,8? OK:, a 3,6 sem egyértelmű, de az 1,8 extra nehéz nekem.
    Köszönöm
    Anita

    VálaszTörlés
  2. Az első képed nagyon nagyon tetszik:-)

    VálaszTörlés
  3. nekem ez egy köpésre van,majd amikor tombol a nyár,akkor is lefényképezem, akkor is itt fogunk járni, Suzi!

    VálaszTörlés