2011. május 26., csütörtök

Nem kéne feszegetni

azt, hogy ebből mit akartam csinálni, ki emlékszik már arra, hogy 6-8 évvel ezelőtt milyen gondolatai és ötletei voltak, ki emlékszik már arra. Így aztán azt sem tudom, most mit tegyek vele, ötleteket várok, de a (z) általam való befejezés nem tűnik sem vonzónak, sem kivitelezhetőnek, tekintve, hoyg fogalmam sincs, mire lenne jó ez a ... valami. Érdekes, hogy arra jobban emlékszem, mennyit festegettem a különböző színeket, meg a tűzésre is emlékszem, de a minta kialakítására csak halványan.Igen, jól látjátok, csak a szélt kellene rávarrni, khm.
Arra gondoltam, én ezt felajánlom", hátha valaki szeretné, ezzel nemcsak a befejezetlenség kerülne ki a házból, de egyben az újonnan felbukkant gond, hogy mit is kezdjek véle.
Szerintetek?




És még mennyi ilyenem van, mutassam?
"postaköltség fejében

26 megjegyzés:

  1. Mutassad ám a többit,perszehogy!

    Tökjó párna lenne belőle. Vagy mekkora a mérete?
    Akár tarisznya is zippzárral. De én párnát látok benne.


    Már ha megvan még.

    VálaszTörlés
  2. olyan 60x60 cm, bár most nincs a kezemben

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, érdekes a minta.
    Engem érdekelne.

    VálaszTörlés
  4. Már le is maradtam?
    Szeretném pedig...

    (Naná, hogy az én színeim, naná!)

    VálaszTörlés
  5. Még faliképnek is jó.



    De talán már lestipistopizta gemkapocs?

    VálaszTörlés
  6. legyen az, hogy jelentkeztek, én meg sorsolok
    aki pedig nem nyer, az nem izgul, hanem nyugodt, mert van még, ahonnan ez jött!
    sok és szép is, na...

    akkor most hárman vagytok, jól látom? holnap este a határidő, mondjuk

    VálaszTörlés
  7. Hű, izgulok.

    A lehetőségek miatt is!



    Amiket köszönök szépen!

    VálaszTörlés
  8. Izgalmas, szép darab. :))
    Nekem ugyan nincs blogom, de ha ez nem kizáró ok, akkor szeretnék jelentkezni.
    Tessa

    VálaszTörlés
  9. Szép:) egy tatyónak pont jó lenne:)
    A kelta csomók a gyengéim,de egyelőre esélyem sincs,hogy ilyet varrjak...
    Cinkepiri,Te Az A Cinkepiri vagy?;)
    (solya70)

    VálaszTörlés
  10. naneszórakozzámán, szivacsot bele, oszt usgyi ki a nyitott műhelyedbe fenék alá való párnának...habár ahhoz túl szép...neírjámá ennyit, mer nem tudok dolgozni...

    VálaszTörlés
  11. Nekem az jutott eszembe, ahogy megnéztem a fotót, hogy tök jó lenne valamilyen ülőalkalmatosságra huzatnak. :)

    VálaszTörlés
  12. Szerintem is szép. Kár, hogy nem tudnám befejezni. :(

    VálaszTörlés
  13. Most olvastam vissza a kommenteket, és látom, hogy az ötletemet már valaki írta. Na, sebaj... de azért elfogadnám. :)

    VálaszTörlés
  14. Óóó,de jó,ha már ott nem,azért máshol "összefutunk";)))

    VálaszTörlés
  15. Örülök neki nagyon!!!!

    :))) :))) :)))

    VálaszTörlés
  16. Azt hiszem én beépíteném a gyerekszobába készülő falvédőbe... ó de jó lenne...

    VálaszTörlés
  17. Hát azért a színorgia nem csak most jött ki rajtad ahogy látom:)

    VálaszTörlés
  18. Igazán szép, én asztalközépnek fejezném be, ha hozzám kerülne... ha...

    VálaszTörlés
  19. jól van hát, holnap este sorsolunk, ebben az a jó, hogy semmi megosztás, csak így, magunk között :o))

    VálaszTörlés
  20. Tudod, mi ugrott be nekem elsőre??? Hátizsáknak mutatna a legjobban:)))

    VálaszTörlés
  21. nagyon tetszik :) egy big-bag elejének képzelem ;) vagy csak úgy nézegetni, elég meditatív ;)

    VálaszTörlés
  22. Szerintem gyönyörű, kicsit ilyen tibeties, imapárna vagy ilyesmi, nővérem nyomja ezeket a leborulásokat, na olyasmihoz pl tökjó lenne. jah és igen, én is jácccanék érte :D

    VálaszTörlés
  23. Hát, ezért én is ringbe szállok! Ha esetleg hozzám kerül, na majd akkor elkezdek ötletelni. Nekem ehhez idő kell, nézegetni, fogdosni, nézegetni...

    VálaszTörlés
  24. hát ötletetek, az van, szerencsére! :o)

    VálaszTörlés