2011. május 7., szombat

Azért mostanra már

rájöttem, mi fáraszt meg idegesít engem ebben a facebukban, mert bár én is használom és élvezem is az előnyeit, azért bőven van még miért utálni. Például utálom az "orgonaillatú szép reggelt" kívánságokat, nem is tudom, miért, de ezt olvasva egy pillanat alatt tudok felébredni, s amikor azt mondom, előnyök, akkor arra is gondolok, hogy eggyel kevesebb kávé kell ezeken a napokon.Aztán nem szeretem az iszonyatos mennyiségű játékot sem, a kreatívokét igen, ennyi hazabeszélés már lehessen, de amikor szexi rucikat kínálnak, méghozzá úgy, hogy a csajnak a keze mintha ráragadt volna a megosztás gombra, mert egymás alatt ötször is ugyanaz van, ezen kicsit hergelem magam, nem tagadom, lehet mondani, hogy irigy vagyok, amiért ők még igen, én meg ilyet talán már  mégsem,  lehet. És nem nagyon kedvelem a meghívókat sem, nincs farmom, akváriumom, kávéizém sem, nem akarom tudni, mások mit gondolnak rólam, nem érdekel, hogy milyen kutya lennék, hogy milyen lakás illik hozzám, de az sem, hogy melyik film szól rólam, de legfőképpen és mindenek felett baromira untat és fáraszt és idegesít az az iszonyatos mennyiségű idézetbe rejtett (ál)bölcsesség, amiért viszont mintha mindenki rajongana, én nem tudom, ez valami kábszer, egyszer rákattansz, utána enélkül a nap fel nem kel, ha nincs meg a napi bölcsességed (az üzenet, ugye), akkor egyszerűen nem tudod, hová tedd az adott napot.
És ahogy V. mondta, a tiltakozások. Az ember alapvető joga, hogy tiltakozhat, ki kell használni, éljünk vele, tiltakozzunk az egoista pasik, a magas benzinár, az IMF, Hoffmann Rózsa, Béci és a monoki polgármester ellen, de én legszívesebben a büdös parfüm és dezodor használata miatt tiltakozom, nem elfelejtve, hogy ez különösen az 50 év felettiekre vonatkozik.
Az, hogy megtudhatom, éppen ki zuhanyzott/mosott fogat, az megnyugvással tölt el, ez sosem árt, ártatlan kis szösszenet, mert jó, hogy tudjuk, hogy kell fürödni, de  a bizonyosság, az a valami. De még az is lehet, hogy nem nekünk szól, hanem önnön magának, ember, már fürödtél, ne pazarolj.

Na, ilyenek. Egyszer majd szólok mellette is.
 

10 megjegyzés:

  1. Jaj, Rita, akkor most elbizonytalanodtam...Azt hittem csak én látom úgy a dolgokat...Most viszont egy kicsit szégyellem is magam, én nem tudok ilyen sebészi pontossággal fogalmazni és néha elkap a megfelelni akarás is és bizony néha ott is lájkolok, ahol később megbánom...A játékdömping engem is idegesít, de azt mondják a többiek ,ha egyszer bekuksizol, attól kezdve benne vagy a körforgásban...kapod a meghívókat, ha kell ha nem. Ilyen a rendszer, de mostmár én is szűkítettem...Sokat tanulok Tőled, magamról.

    VálaszTörlés
  2. én most próbálom ezt tudatosabban tenni, mert magamtól is megőrültem, engem is elkapott valami láz, vagy nem is tudom, micsoda, de azért most már szeretnék bölcsebb lenni, ennyi csak, nem más, én állok senki felett, hisz magam is ember vagyok, tudod.

    VálaszTörlés
  3. Akkor is, nagyon jó bejegyzés...Szeretem.

    VálaszTörlés
  4. Már én is akartam írni a fércbukról. De én azt, hogy amióta használom, úgy érzem kevesebben olvassák a blogot,kevesebb a reakció. Mert ott nem elég egy gombbal lájkolni. Nem igazán panaszkodás ez, mert nem szeretem a kierőszakolt dolgokat, csak ezért majd ne írjon nekem senki, hanem inkább megállapítás. Meg persze haladni kell a korral, úgyhogy jobb megszokni.

    VálaszTörlés
  5. Neked a facebook munkahely, pont az zavar, ami egy irodaban idegesitene. Fecseges, olyan embereknek a kozelsege, akik nem erdekelnek, vagy meg erdekelnek is, de nem ebbol a tavolsagbol.
    Szerintem kulon kell valasztani, ami az uzlet es ami a `maganelet`. Ha nem lenne reklam, fontos az eladasok miatt hasznalnad? Azert erdekel, mert en pl nem tudom elkepzelni, hogy `onkent` ezzel foglalkozzak:-)

    VálaszTörlés
  6. Pitypangillatú estét kedves Rita:))
    Tudatosan nem regisztráltam oda, mert nekem már az iwiw is sok volt, de sokszor érzem, hogy kimaradok valami érdekesből, de aztán elgondolkodom, hogy annyi mindenből maradok ki mostanában, hogy itthon gyerekezek már 4 éve, és mégis élek valahogy:))) De belátom, hogy aki üzletszerűen varrogat annak bizony jól jön a facebook, így sajnos maradnod kell:)))

    VálaszTörlés
  7. Magyar Bálint ellen is tiltakoztál? Mert Hoffmann Rózsa azt nyögi, amit M. B tönkretett. Márta

    VálaszTörlés
  8. Krisztám, tökéletesen ragadtad meg a lényeget, ez lesz majd a pozitív oldala a FB-nak, a business. Talán jobb nekem, ha nem vagyok irodában. :o)

    Juditom:csak az üzlet miatt érdekel, nem másért, azért valóban jó, egyébként feledhető. :o)


    És igen, valóban az a helyzet, hogy a FB következtében kevesebb a blogon lévő komment, viszont most tendenciaváltás van, aki kommentel, az nemcsak lelkendezik, és ez jó.És haladunk a korral, igen, igen... :o)


    Micikém: minden oldalt megnézhetünk, de ezt majd élben, rendben? :o))

    Márta: MB ellen is, igen. :o) Egyébként nem azt írtam, hogy ÉN tiltakozom ezek ellen, hanem felsoroltam néhány példát, így írok én, nem személyre szabott tiltakozás volt. Talán a magas benzinár, esetleg. :o)



    Márta:

    VálaszTörlés
  9. Rita nagyon a szívemből írtad ezt a bejegyzést! Annyira ugyanezt érzem! Valamikor kényszerből (csak a fészbúkom keresztül...) kerültem fel rá, bár tényleg vannak jó dolgok is benne, de engem nagyon zavar a blogok
    jelentőségének csökkenése. Valahogy sokkal jobban szeretem a blogokat! Bensőségesebbek, meghittebbek, nem céljuk mindenekfelett a "mindenki" elérése.

    VálaszTörlés
  10. ez így van, csak gyorsan, csak röviden, csak egy lájkolás, így megy ez, én azonban azt mondom, a FB nem magáncélra van, már elnézést azoktól, akik mégis erre használják, nem erre!

    VálaszTörlés