2011. május 5., csütörtök

A masszázs,

mert ilyenekre járok, masszázs, meg hajfestés, úgy sorakoznak ezek a programok a naptáramban, mint egy keresett színésznő ügynökének, a különbség az, hogy nekem nem azért kell beírjam, hogy legyen még hely és a programok ne keveredjenek, hanem azért, mert elfelejtem, s nem is ez  a legnagyobb különbség köztünk, de mindegy, szóval, masszázsra menet (értsd a köztünk húzódó négy házat) már azon tipródom, hogy nekem ott le kell vetkőznöm, szoktam kérni a masszőrömet, hogy mondjon még valamit, egy semmiséget, azután lehet, legyen.

3 megjegyzés:

  1. :-))

    Én a múltkor elfelejtettem, igaz nem fodrászt, masszázst.Hat hétre előre kaptam időpontot, a naptáramba azért nem írtam fel, mert sose nyitom ki, így hát délután négy körül kezdtem gondolkodni, hogy hányadika van és mit is kellett volna reggel nyolckor elintéznem.

    VálaszTörlés
  2. Naptár, az kell. Van ugyan számítógépes, hogyne, de nálam is a jó kis papír működik :)

    VálaszTörlés
  3. :);) -azért nem semmi masszázs lehet, ha ez az Udvaros Dorottya dal jut az eszedbe....;)XD

    VálaszTörlés