2010. április 22., csütörtök

Játék, sorsolás, miegymás / Give-away!


150 rendszeres olvasónál terveztem, 170-nél valósítom meg a"jobb későn, mint soha" jegyében. :o)

Feltételek:

- légy regisztrált olvasó (akár most is regisztrálhatsz, lásd a fenti jelszót)
- írj egy rövid megjegyzést, csak úgy
- nem bánom, ha kiteszed a bannert a blogodba, ha mégsem, hát... így jártam

Nyeremények:
Három is lesz, apránként csepegtetve fogom mutatni....

1. egy általam varrt táska
2. vegyes csomag
3. neszesszer és apróság

Határidő:
2010. május 1. - a munka ünnepe, bizony


I wanted to announce this give-away at the 150. registered readers but now I have 170, I think it's time to actualize it. :o)

Conditions:

- be my registered readers (you can do it now)
- write a comment here
- if you set my banner in your blog I am happy... if not... it's O.K.

Prizes:

I have tree prizes, I will show them bit by bit...

1. a bag sewed by me
2. a packet (small things)
3. a pouch sewed by me

Deadline:

01. 05. 2010. - Labor Day, really


Várok mindenkit... :o)

I am waiting for my readers from abroad too!

117 megjegyzés:

  1. Mennyi az esélye, hogy az első bejegyzés lesz a szerencsés ? :)
    Remélem nagyon sok.

    VálaszTörlés
  2. Lecsúsztam az elsőről:( Sebaj, örülök a másodiknak is.
    Szeretünk, Zaza!:)

    VálaszTörlés
  3. És még csak második sem lettem:) Én vagyok az örök harmadik:) Persze az sem akármi!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a sok olvasóhoz! A jószerencsém reményében jelentkezem a játékra! :o)

    VálaszTörlés
  5. Csak így tovább! Én biztos , hogy maradok hű olvasód!:)

    VálaszTörlés
  6. Ó, én nagyon szeretnék nyerni nálad! Mert minden nagyon tetszik, ami a kezed alól születik! :-)

    VálaszTörlés
  7. Szeretnék jelentkezni én is a játékodra! Gratulálok a sok-sok rendszeres olvasódhoz, na és persze a sok szép alkotásodhoz! És - bár nem igazán tudtunk beszélgetni - nagyon örülök, hogy személyesen is találkoztunk!

    VálaszTörlés
  8. Még nagyon sok rendszeres olvasót kívánok! Szeretnék játszani veled! :)

    VálaszTörlés
  9. További sok-sok bejegyzést és olvasót kívánok én is :) És szintén szeretnék játszani veled :)

    VálaszTörlés
  10. Szeretnék nyerni! Főleg, hogy másnap lesz a szülinapom! :) Gratulálok a sok rendszeres olvasóhoz :)

    VálaszTörlés
  11. Ilyen hívásnak nem tudok ellenállni!!!!
    Én is szeretnék játszani Veled!

    VálaszTörlés
  12. gratulálok és még további sok-sok bejegyzést kívánok! szeretnék részt venni a játékban, köszönöm a lehetőséget, a felhívást kiteszem:o) szép napot!

    VálaszTörlés
  13. Nehogy lemaradjak! :D Köszönöm a lehetőséget. :)
    Kiraktam a képet, linket az Öltögető oldalsávjába.
    Gratulálok az eddigiekhez, szerintem hamar meglesz a 200 olvasó is. :)

    VálaszTörlés
  14. Még nem jártam eddig nálad, de látva a munkáid ezután fogok :)
    Szeretnék én is részt venni a játékodon!Megyek, kiteszem az oldalsávba a bannert!
    Gratulálok a sok olvasódhoz,látogatódhoz!

    VálaszTörlés
  15. Eddig csak olvastalak, mostantól hivatalosan is követlek :) Bár blogom még nincs, de gondolkozom egy ideje, hogy indítanék egyet, akkor biztosan kint leszel.

    VálaszTörlés
  16. Én is itt vagyok! Gratulálok a szép munkáidhoz és a nagy számokhoz! Játszanék veled, s hirdetem a játékod a blogomon.

    VálaszTörlés
  17. Nem szoktam játszani, mert nem hiszem, hogy nekem is lehet szerencsém.De itt nagyon jó lenne nyerni!

    VálaszTörlés
  18. Én is szeretnék nyerni! :) Imádom a táskáidat, a lilámra is mindenki irigy és csak arra pályáznak, hátha egyszer megunom és valakinek elajándékozom (persze ez soha nem fog bekövetkezni...) :)

    VálaszTörlés
  19. Ez egy rövid bejegyzés :) Bár Fortuna asszony mostanában nincs közelembe azért megpróbálkozom, hátha...
    Kiteszlek a blogomra és hirdetem:))))
    JA és izgulok:))))

    VálaszTörlés
  20. Én is szeretnék jelentkezni,talán én is ott lehetek a szerencsések között!:))
    Gratulálok a sok sok olvasódhoz!!!!

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok a sok olvasódhoz, én most ismerkedem veled! Ezek a szívek teljesen rabul ejtettek!!! Remélem, nálam landolnak!! Köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  22. A 170. én voltam :) talán lehetek nyeretes is!

    VálaszTörlés
  23. Szia, nekem nincs blogom, eddig nem voltam követőd, bár szinte mindennap olvaslak. A játék jó alkalom arra, hogy ezt pótoljam. Tetszenek a munkáid, a stílusod:))
    További sikereket kívánok.

    VálaszTörlés
  24. Én szeretném,és kész!
    Gratulálok .

    VálaszTörlés
  25. Gratulálok, és még sok olvasót. Várom a további szépségeket, amik a kezed alól kerülnek ki. :)És persze játszanék is.

    VálaszTörlés
  26. Rám számíthatsz. Legalábbis, mint jelentkező.:):)

    VálaszTörlés
  27. Naná, hogy! Kihagyhatatlan lehetőség! Köszönöm! Köszönjük! :)
    Már rakom is ki...
    Ja, azért én is további sok boldog új olvasót kívánok!!!

    VálaszTörlés
  28. Csatlakozom az előttem szólókhoz!Nagyon szép az oldalad és szívesen játszanék veled én is :)

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Jelentkeznék én is a játékra.
    ... és ismerkedem a blogoddal. :)
    Köszi a lehetőséget.
    Dóri

    http://kiskalacs.blogspot.com/2010/04/zazalea-is-jatekot-hirdetett.html

    VálaszTörlés
  30. én is, én is !!!!
    Dobom is ki a linket a blogomba.

    VálaszTörlés
  31. Én is jövök,én is jövök!
    Hű mennyi olvasód van!
    És szeretlek olvsani :)

    VálaszTörlés
  32. Nekem is szabad játszani?
    Tetszenek az alkotásaid :).
    Holnap meg kiteszlek a blogomba, igaz az gasztros...

    VálaszTörlés
  33. Hű Zaza!!!!!Ez aztán a meglepetés!!!!Fantasztikus vagy!!!!!Gratulálok a bejegyzéseid számához és mindenhez!!!nem is sejted,hogy mennyire értékes vagy!!

    VálaszTörlés
  34. Jeleeen :D :D
    Naná. Ugye. Naná.

    VálaszTörlés
  35. Olyan szépeket varrsz, és én úúúgy szeretnék boldog tulajdonos lenni :))

    VálaszTörlés
  36. szia!
    szeretnék veled játszani!
    gratulálok a rendeszeres olvasók számához!
    tetszenek munkáid!

    http://lapappilon.blogspot.com/2010/04/zazalea-jateka.html

    lapappilon@gmail.com

    üdvözlet
    éva

    VálaszTörlés
  37. Én is beállok a sorba...
    Még sok-sok olvasót kívánok neked,gratulálok a munkáidhoz!

    VálaszTörlés
  38. Én is jöttem... növelem az olvasóid népes táborát! (Ha van kedved Nálam is indult játék :) )

    VálaszTörlés
  39. Gratulálok a sok olvasóhoz,én is csatlakoztam hozzájuk.Szerencse fel!
    :)

    VálaszTörlés
  40. Kedves Zazálea! Rémes, hogy én csak most tévedek ide, a szépséges blogodra! Nagyon szépek a munkáid! Ezentúl hűséges olvasód leszek és szeretnék játszani! :)
    Barbi

    VálaszTörlés
  41. Csodálkozom, hogy nem voltam rendszeres olvasód hivatalosan is, pedig mindig itt lógok.
    De jobb későn mint soha:)
    Remélem sikerül nyernem:)

    VálaszTörlés
  42. Úgy látom sokan szeretnénk szerencsések lenni. Persze én is!

    VálaszTörlés
  43. Gratulálok a sok rendszeres olvasóhoz! Nem véletlen! És persze én is játszanék :)

    VálaszTörlés
  44. Itt vagyok én is! Szeretem az alkotásaidat! :o)

    VálaszTörlés
  45. Gratulálok!
    Remélem sikerül nyernem....

    VálaszTörlés
  46. Kicsit későn kaptam észbe, de én is itt vagyok. :))))
    DE jó lenne végre nyernem!!! D

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Én most lettem rendszeres olvasód, bár eddig is gyakran látogattalak és olvastalak, de hát egy játék kedvéért...
    Úgy szeretnék már egyszer én is nyerni!

    VálaszTörlés
  48. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  49. Nagyon tetszik minden alkotásod, én is szívesen nyernék:)

    VálaszTörlés
  50. Szívből gartulálok a sok szépséghez, ami ami a kezed alól kikerül!
    Játszom én is, hátha rám kacsint Fortuna...

    VálaszTörlés
  51. Szia, én is jelentkezem, gratulálok az olvasótáborhoz. Ha nagy leszek, én is ilyen kézügyességet szeretnék :)
    Szép napot, üdv Erdélyből.
    Andi

    VálaszTörlés
  52. Bár szörfölés közben kerültem nemistudomhonnan a blogodra, itt ragadtam. Nem tudom eldönteni, hogy az alkotásaidban való gyönyörködés avagy soraid olvasása tetszik jobban. S bár az "első kettő" igencsak ellenzi, a "harmadik" úgy, de úgy szeret játszani, van annyira d..., hogy benevez! (Nemcsak) olvasóid miatt gratulálva köszönök el, Rita

    VálaszTörlés
  53. :)Naná, hogy jövök..:)Naná, hogy kiteszem:)...Gratulálok a blogodhoz a munkáidhoz:)...Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  54. Azt hiszem nkem is a rendszeres olvasóid kzt mostmár a helyem, ennyi gyönyörűség láttán :)
    Gratulálok a sok olvasódhoz!

    VálaszTörlés
  55. Naponta benézek hozzád. És....addig-addig nézelődtem, mig jelentkeztem egy foltvarró szakkörbe. Holnap is megyek. Köszi az inspirációt!!

    VálaszTörlés
  56. Gratulálok a munkáidhoz, és a rengeteg rendszeres olvasóhoz is!
    Szeretnék Veled játszani, bár nincs blogom.
    Köszönöm, hogy olvashatom az írásaidat!
    Külön öröm számomra, hogy angolul is közreadod gondolataid!
    Üdv,
    Márti

    VálaszTörlés
  57. Én is benevezek erre a játékra. :)

    VálaszTörlés
  58. Én még hogyhogy nem jelentkeztem????
    Gyorsan pótolok. :)

    VálaszTörlés
  59. Én sem hagyom ki!A világért sem!:-))Játszani /is/jöttem!

    VálaszTörlés
  60. Szeretnek jatszani.:)Kitettem a jatekodat a blogomba.:)

    VálaszTörlés
  61. Szeretnék én is játszani veled!!!

    VálaszTörlés
  62. Szeretnék én is játszani:) üdv A

    VálaszTörlés
  63. Gratulálok a blogodhoz!
    Szeretnék én is játszani!

    VálaszTörlés
  64. Akkor rövid leszek.
    Rendszeresítettem magam, kitettelek oldalsávba és remélem nyerek is.:-P

    VálaszTörlés
  65. Átnéztem a listát már benne voltam mint rendszeres követőd, és játszanék veled ha a tengerentúlról is lehet. Nem mondhatod, hogy kevesen vagyunk, és a kommentekre sem lehet panasz.Minden jót Neked!

    VálaszTörlés
  66. Habar mar en nyertem nalad egy csodas taskat...most is megprobalom...hat lesz szerencsem:-)))

    VálaszTörlés
  67. Gratulálok a növekvő olvasótáborhoz és a rengeteg kommenthez! Én is adok egy esélyt a szerencsének. Ennyi csábításnak tényleg nem lehet ellenállni :)

    VálaszTörlés
  68. Ez egy rövid megjegyzés :D
    és már a 200. rendszeres olvasón is túl, gratula!

    VálaszTörlés
  69. Nekem már az is öröm, hogy pár nap után végre megnyitotta a gépem a blogodat :-) :-)

    VálaszTörlés
  70. Kirakatam a blogomba a játékod:) Nagyon szépek a munkáid. Szép napot, jó munkát:)

    VálaszTörlés
  71. Gratulálok, már rég túl vagy a tervezett olvasókon. Én is beállok a szerencsére várók sorába! :-)

    VálaszTörlés
  72. Régóta olvaslak, de csak most jelentkeztem be hozzád. Gratulálok a munkáidhoz, főleg a táskáid tetszenek! Én is játszanék az esélytelenek nyugalmával!

    VálaszTörlés
  73. Én is szeretnék jelentkezni a játékra:)

    VálaszTörlés
  74. Gratulálok,és ha lehet én is szeretnék játszani..))

    VálaszTörlés
  75. Szeretnék jelentkezni. remélem lehet

    VálaszTörlés
  76. Szia!igyekszem nem elbénázni a banner kiételét.....és nagyon szeretnék nyerni legalább it, mert a lottó ötöst már elbuktam:(
    ja és küldhetnél a tehetségedből is telepatikusan!:)

    VálaszTörlés
  77. Zúgolvasóból előlépve szeretnék én is jelentkezni a játékra.

    VálaszTörlés
  78. Én is jövök, és erősen koncentrálok, hogy engem sorsolj ki:)

    VálaszTörlés
  79. Gratulálok a sok szép alkotásaidhoz, és a sok olvasóhoz. Eddig csak "zug " olvasód voltam.
    Szeretnék én is jelentkezni a játékra.
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  80. Szia, már egy ideje figyelem az oldaladon a sok szép munkádat, ami a kezed alól csak úgy kipattan :) Jelentkeznék a játékodra én is, az esélytelenek szerencséjével, hátha :)
    Opak

    VálaszTörlés
  81. SZia, nagyon szépek a munkáid, és szeretnék jelentkezni a játékra!

    VálaszTörlés
  82. Gyönyörűek a munkáid, szépséges, finom, olykor pedig játékos alkotások, így én is szeretnék jelentkezni, hátha kedvez a szerencse. :)
    De a stílusodat is nagyon kedvelem, ezért ha nem nyerek, akkor is maradok olvasód! :))

    VálaszTörlés
  83. "Regisztrálódtam" Nálad, kiteszem a bannered is, mert tetszik és megkísértem a szerencsém, bár először járok Nálad és bár jó sok a jelentkeződ!:o)Biztos nem véletlen!:o)

    VálaszTörlés
  84. Ma találtam rád!
    Jó volt nállad nézelődni,mostantól rendszeresen megteszem.Nagy örömmel veszek részt a játékodon.
    Köszönöm a lehetőséget.
    Sample

    VálaszTörlés
  85. Gyönyörű a blogod, nagyon szeretem olvasni - még ha sokat is kell várni a betöltésre :-)

    szeretnék egy ilyen szuper ajándékot nyerni!

    VálaszTörlés
  86. Szia! Jövök én is!!!! Kiteszem a felhivást!!!

    VálaszTörlés
  87. Itt vagyok persze, és hát hogy ezzel a képpel hirdeted játékot, már ez melengeti szívemet:) Remélem szerencsém lesz!!

    VálaszTörlés
  88. Én is jelentkezem és még nagyon sok rendszeres olvasót és sikeres blogolást kívánok!

    VálaszTörlés
  89. gratulálok én is a sok olvasóhoz! ez azért jelent valamit! ilyen sokan kíváncsiak rád és a munkáidra! csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
  90. GRATULÁLOK!!!
    SZÉP A BLOGOD ÉS A MUNKÁID LENYÜGÖZŐEK!!!
    SZERETNÉK JELENTKEZNI A JÁTÉKODRA!!!

    VálaszTörlés
  91. Beállok a sorba... hátha kapok valami vígasztalót tőled...

    VálaszTörlés
  92. szabadidő híján még csak most jelenetkezem...ideférek még? :-)

    VálaszTörlés
  93. Mivel még sose nyertem semmit,remélem most rámkacsint a szerencse!

    VálaszTörlés
  94. Gratulálok a gyönyörű munkáidhoz és a sok olvasóhoz.
    Szeretnék én is jelentkezni a játékra.

    VálaszTörlés
  95. Már nálam is kint vagy a blogon. Kellemes napot kivánok.

    VálaszTörlés
  96. Én már nyertem:-))
    Emőkének köszönhetően ide találtam.

    Jolimama

    VálaszTörlés
  97. Szia!

    Én még csak most találtam a blogodra, de tetszik! :)
    Remélem, nyerek tőled valami szépet!

    VálaszTörlés
  98. Én is szìvesen játszanék!Remélem rámkacsint a szerencse!

    gizsanori@yahoo.com

    VálaszTörlés
  99. Szia!Szìvesen játszanék én is,remélem rámkacsint a szerencse.xD

    gizsanori@yahoo.com

    VálaszTörlés
  100. Szia!Szìvesen játszanék én is,remélem rámkacsint a szerencse.xD

    gizsanori@yahoo.com

    VálaszTörlés
  101. Helló,Hát,eddig sosem nyertem,de remélem most nálad nem ìgy lesz.
    brigicybalog@yahoo.com

    VálaszTörlés
  102. Helló,Hát,eddig sosem nyertem,de remélem most nálad nem ìgy lesz.
    brigicybalog@yahoo.com

    VálaszTörlés
  103. Hű, de sokan állnak sorba...

    Ujjaim keresztben, a másodikat, a másodikat... :-)

    Nem 170 rendszeres olvasód volt? ;-)

    VálaszTörlés
  104. Jesszus, 110????
    Akkor leszek a 111-dik.
    Puszi és ölelés :-)

    VálaszTörlés
  105. Beállnék én is a sorba, bár látom elég kicsi az esélyem. De kitudja?!

    VálaszTörlés
  106. Én is, én is, én is. Szerintem nagyon nagy szükség van nálam egy Zazálea nyereményre! Egy régi zug- aztán előlépett nyilvános olvasó még abból az időből, mikor még 50-en sem volunk. Milyen klassz, hogy egyre többen olvasnak téged. Szeretünk, na!

    VálaszTörlés
  107. Gratulálok, és jelentkezem én is :)

    VálaszTörlés
  108. Én is jelentkeznék a játékra! Gyönyörű dolgokat készítesz! Gratula hozzá!

    VálaszTörlés
  109. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  110. Azert a vegen, mert igy ketszeresen nem er;-) es ugysem vagyok feliratkozos fata sem :-)
    Szoval hajra es gratulalok!

    VálaszTörlés