2011. április 6., szerda

Az ominózus

patentet holnap megnézi ZM, az azért kell, mert megint járt az agyam és szeretnék valamit, de ahhoz patent kell, beütős patent, mit tegyek. Nagyon megmérgesedtem magamra, de nem baj, a nap lement, a haragom meg elment, a patent viszont itt lesz holnap is, de akkor már ZM is lesz. Nem szabad engem egyedül hagyni egy ekkora műszaki problémával.

Egyébként végeztem egy megrendeléssel is, nagy mérgemben befejeztem a hetek óta álló projektet, ill. mindjárt befejezem, munkába fojtsd bánatod, de közben mutatom ezt a táskát is, ez talán még nem volt. Mert a cipzárokkal már elég jól elbánok.

2 megjegyzés:

  1. 1. Ez a táska gyönyörű!
    2. Ha már felhívás keringőre:nem mutatnád meg egyszer, hogy a táska tetején levő zipp-zárat hogyan kell varrni? A sima, egyszerű zipp-zár varrás megy, de azt a megoldást amikor a két oldalán kis anyag van, hogy felül is megmaradjon a táska szélessége, azt nem tudom, hogy hogyan kell megoldani.A most varródó táskámhoz a kész táskatesthez külön megvarrtam ezt a részt és ugy varrtam bele, de amikor elhúznám a zipp-zárat jönne az egész egyben.Le kell fognom kézzel a végét, hogy tudjak zipp-zárazni.arra gondoltam, hogy keskenyebbre kellett volna varrnom, de hátha más baj is van a technikámmal!

    VálaszTörlés
  2. :o)

    én Colette-nél láttam egyszer, azt nézve gyakoroltam, igyekszem előkeresni azt a bejegyzését, abból érthető. ha én mondom, na, az tuti, hoyg nem. :o)
    keresem, már másnak is ígértem!

    VálaszTörlés