2011. január 24., hétfő

A kettes számú

kötős táska esetében, mert rögtön kettőt varrtam, az volt a kérés, hogy legyen bordó és legyen nagy, nagyon nagy, nem kispályás versenyzőnek készül. :o) Az alap egy egyszínű bordó textil volt, ezt azonban kiegészítettem egy kb. 10 cm-es mintás textillel, az alsó részt szabad gépivel megtűztem, a felső részt is, de azt csak hullámokkal. Ebben is vannak zsebek, mindenféle zsebek, tágas tér, szükség esetén belefér a csemete is.

Az pedig, hogy most majd projekttáskát fogok varrni, nem meglepő, úgy gondolom. Meg kötőtűtartókat, igaz, azokat már csak mutatni kellene.



16 megjegyzés:

  1. Jaj, ez gyönyörű! Imádom a színét is. Hm... ebbe akár a kisebb félkész babáim is beférnének :)

    VálaszTörlés
  2. Ebbe? Még egy rendes baba is. :o)
    (szép a bordó, elegáns, olyan, mint akinek varrtam, éppen olyan)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik, nagyon elegáns darab!!!

    VálaszTörlés
  4. aztamindenségit de nagyontutitutituti!!!!!!!!!!!!
    húúúúúúúúúúú

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon nekem való lenne...
    Igaz, én nem vagyok elegáns, de szeretem az elegáns holmikat, ráadásul imádom a bordót.

    VálaszTörlés
  6. Sokan vagyunk, kik a bordót szeretik, de még többen, kik kötünk - így tudnám összefoglalni, azt hiszem, a kommenteket. :o)

    VálaszTörlés
  7. ... és hogy milyen híresek a táskáid, mi sem mutatja jobban, mint hogy a tegnap esti népzene ünnepén is egy ringatózott az orrom előtt kifelé jövet:)
    Élőben tényleg még szebbek.

    VálaszTörlés
  8. ez milyen kedves megjegyzés volt, jaj...

    VálaszTörlés
  9. Ez még szuperebb mint a baglyos (annyira nem vagyok oda a baglyokért - na de tökéletesen illik Erikához aki nagy madárrajongó).

    VálaszTörlés
  10. Most mit mondjak? Már mindent elmondtak az előttem szólók....nagyon szép, a színe is, a mérete is katásabb, mint a baglyos, de nem tudnék választani a kettő közül...

    VálaszTörlés
  11. Eszméletlen jó a fazonja! Kérek én is egy ilyet! Írok mélt!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon profi lett.Ügyes vagy.
    Végre egy ember aki megérti a "fonal fanatikusok" problémáját:)))Ezzel már nyaralni is el lehet menni:))))

    VálaszTörlés
  13. Nagggyon-nagggyon jók lettek a kötős táskák. Az a baj, hogy én nem kötős holmikból is tudok egy ekkora táskára valót hordani magammal. Csak győzzem cipelni... és akkor időnként elgondolkodom, hogy mitől fájhat a vállam? :o))

    VálaszTörlés
  14. Szerintem megkezdheted a kötős táskák sorozatgyártását:)

    VálaszTörlés
  15. Van egy duplameglepetésem, remélem, örülsz neki :) http://xszem.blogspot.com/2011/01/meg-dijak.html

    VálaszTörlés