2010. december 20., hétfő

Az év egyetlen

hivatalos levelét ma írta meg ZM, nem lehet ráfogni, hogy gyakran tenné, de akkor rendesen. Felmondta a kábeltévé szolgáltatást, nem is ez a lényeg, hanem az a jól megfogalmazott indoklás, melyre ugyan mi nem, de a másik fél igényt tart, ennek alapján az én uram kifejtette véleményét nagyjából a mostani médiatörvénnyel, egyes intézkedésekkel kapcsolatban is, vagyis, hogy az eltelt évek (s főleg hónapok) során az informálódási és szórakozási szokásaink megváltoztak, a csatornák és műsorok többsége nem köt le minket, nem érdekelnek bennünket, magyarul nem nézünk tv-t.
Egyébként pedig esetleges túlfizetésünket a fentebb megadott címre szíveskedjenek küldeni, by the way.

3 megjegyzés:

  1. Csak keményen...az indok az kell...
    Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  2. Én ugyanígy le akarom mondani a helyi ...ar újságot. Semmit nem ad,csak begyújtani jó.A helyi híreket a neten is megtudjuk.Fölösleges pénzkiadás.
    Jól tettétek!!!Mi is alig nézünk Tv-t,én főleg nem....Pedig milyen Tv matyi voltam régen!

    VálaszTörlés
  3. Mi lassan már 5 éve nem nézünk TV-t, (nincs is) és ez nagyon jó! Aki hallja furcsállja, meg kérdezgeti, hogy hogyan lehet bírni, meg a gyerekeknek nem hiányzik-e, de a válasz, a legnagyobb megdöbbenésükre nem. :o)) Amikor lemondtam a kábeltv előfizetést (akkor még elegendő volt személyesen) a hölgy teljesen megértően és kedvesen hajolt oda, hogy amennyiben anyagi okai vannak alemondásnak, ne aggódjak, megoldjuk. :o)) Nagyon csodálkozott, hogy nem ez az oka. :o)) Szóval azt mondom, hajrá tévétlen lét, lehet még többet olvasni. :o)

    VálaszTörlés