2010. szeptember 4., szombat

Fecnik/ Scrap


Annak igazolására, hogy varrtam én igazi patchwork-öt, már mutattam képeket itt és itt, de itt is (pl.), de tevékenységem további bizonyítékai a fecnik, melyeket annak rendje, s módja szerint szín alapján különválogatva bedobozoltam. Őrizgettem, őrizgettem, soha hozzá nem nyúltam, most azonban meguntam, elfogyott a hely, úgysem fogom használni, szóval: kell-e valakinek?
Lehet egyben is elvinni, lehet színek szerint, lehet akárhogyan is, egy feltétel van, minél hamarabb, éppen ezért nagyra értékelném, ha valaki a holnapi Goubán megjelenne, s vinné. Mondjuk. Persze, postai úton is távozhat, de azt is gyorsan, mert ZM türelme mintha fogytán lenne. :o)

Some years ago I was sewing some quilts you can check them here and here or here (e.g.) so it's not surprising that I have some boxes full of scraps. Now it's time to get rid of them so I offer them somebody who can utilize. The only one condition: ASAP.

Karácsonyi fecnik:

Zöld fecnik:

Piros fecnik:

Barnás fecnik:


18 megjegyzés:

  1. Zazálea: ha esetleg még nincs rá jelentkező én szívesen elvinném belőle a barnásat és a zöldet.
    Köszönöm Foltosvirág

    VálaszTörlés
  2. És eljössz érte vagy postázzam?

    VálaszTörlés
  3. Ha lehet -természetesen a postaköltséget én fizetem- postázva szeretném

    VálaszTörlés
  4. Ha még nem kelt el, akkor a maradék két dobozka lehet az enyém?:-)

    VálaszTörlés
  5. Lehet, igen, a tiéd! Hogy szeretnéd, eljössz a Goubára vagy postázzam neked is?

    VálaszTörlés
  6. Úgy látszik,hogy mindenki,illetve sokunk őszi nagytakarításba kezdett: Altair,én is, Zazálea is....:)

    VálaszTörlés
  7. Postán kérem. Levélke megy neked..most írom!:-))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon praktikusan csináltad. És a drasztikust választottam. Égő áldozatokká váltak.

    VálaszTörlés
  9. Kár az égő áldozatokért!
    Én most gyűjtögetnék. Ki van csukva, hogy összejöjjön a 999 kül. db a charm pályázatra, de azért még valaha hátha...

    VálaszTörlés
  10. Sajna már későn jöttem. :(

    VálaszTörlés
  11. Katus, még van valamiféle színből, kéred?

    Nem égetünk! Bár...

    Ida: milyen szín kellene még, biztosan van itt a tarsolyban!

    VálaszTörlés
  12. Egy pillanatra meginogtam, de nem és nem.
    Nekem is tele a lakás.
    :)))))

    VálaszTörlés
  13. Én holnap ha minden igaz kimegyek a Goubára. Én a fekete-fehéret gyüjtöm.

    VálaszTörlés
  14. Megvannak a pirosak még? Én elvinném!

    VálaszTörlés
  15. Én sajnos csak most találtam meg ezt a bejegyzést (nem volt intern etem), de érdekelt volna. Ha esetleg van még, ott Esztergomi vagyok - igen olvastam a Hídünnepes bejegyzést is :)

    VálaszTörlés
  16. Engem nagyon érdekelt volna, de sajnos már későn találtam rá.Jó sokáig nem volt internetünk. Ha még esetleg lenne Esztergomi vagyok, és olvastam hogy jöttök a Hídünnepre. :)

    VálaszTörlés
  17. Bocsi látszik hogy nem nagyon értek hozzá, kétszer küldtem el :))

    VálaszTörlés