2008. szeptember 30., kedd

Határtalan




... érzés volt, amikor befejeztem határidőre a munkámat. Monokrómként indul a pályázaton, s úgy érzem, már most nyertem, hiszen elkészült, befejeztem, nem áll a többi 625 ezer befejezetlen között még egyként. Különben sem a díj számít, hanem az alkotás. Nem a hegy, hanem az oda vezető út.
Próbálok egy közelebbit is feltenni róla.
És egyet a hátoldalról, mert ott jobban látszik a tűzés. A hátoldalt festettem, Colombus- szal.
Az "alkotás" címe: A romlás virágai, a jelige ennek megfelelően: Baudelaire.
Szeretem!

Ja, az a nő abban a fantasztikusan kitérdelt melegítőben és némi vöröses fejjel... na, az vagyok én. Hétvégén, játszósban, otthon. :)

Valamiért egyre rosszabbul megy a képek feltöltése, de nem tudom, miért. Mindig máshová rakja, mint ahová én szánom. Nem értem.




11 megjegyzés:

  1. Kedves Rita!
    Légyszi írj már a moderátornak, hogy rakjanak ki a foltvarrás.hu lapra, mert így nem fog senki idetalálni.

    Nagyon nagyon pipec a monokrómod. Kevesen mernek szürkével dolgozni, pedig nagy fantázia van benne. És az elrendezése is nagyon egyéni. Biztos találkozunk szombaton délelőtt kiállításon. Veregess hátba akárkit, akin van topilos medál.
    Az nem baj, ha most nem tudtad feltenni a fórumra, mert a kiállítás előtt nem illik. De a képet le kell butítani (resize) kb 50%-kal hogy felvegye. Az nem baj, hogy mikor írod nem ott van ahol kellene, mikor megjelenik, majd jó helyen lesz.

    VálaszTörlés
  2. Engem is a színe fogott meg,de egyébként is gyönyörű :-)

    VálaszTörlés
  3. Hát, lányok, van nagy öröm, hogy megnéztetek, a dicsérő sorok csak ráadások...
    Írtam a topikra, hogy én már varrtam egy monokrómot, ami 3. helyezett lett, ill. varrtam egyet teljesen kézzel, ami 2. lett. Most ötvöztem a kettőt.... :):):)
    Ja! Szeretem szürkét!........

    Sajna (vagy sem) én nem leszek a kiállításon, mert Párizsban leszek. Ez egy kis szívfájdalom, de valaki majd csak fotóz, s utólag épülök általa...

    Olvasom a blogodat, Katafolt, Márta néni, neked is van? Keresem...

    VálaszTörlés
  4. Ha rámész a nevükre, máris a blogjukon találod magad.

    VálaszTörlés
  5. Köszi, Kastanie!
    Te, nem tudom, kinek kellene írnom, hogyan, hogy mit csináljon... minek lép elő az ember "íróvá" az olvasóból...:) (Lásd, Márta néni mit írt...)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez a szürkeség, a széle pedig profin van megoldva. Bárcsak én is....
    Párizst üdvözlöm, rég találkoztunk. :-))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! Tudod, úgy éreztem, megszürkültem belülről, annyira monoton lett körülöttem minden. Vagy én magam.:(
    Monoton- monokróm.:)
    A szürkét meg szeretem, kicsit mostohán bánnak vele, pedig annyi minden rejlik benne, csak fejtsük fel...

    VálaszTörlés
  8. Nekem is tetszik a kiállitáson majd keresem fotózom, küldöm. Mégegyszer jó utat.

    VálaszTörlés
  9. Köszi, Dixike12! A fotóért hálás lennék!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik! Tetszik, ahogy kilóg a "felső" négyzet sarka, tetszik, hogy egyszerű, tetszik, hogy bonyolult mégis, a szürke egy baromi hálás szín, mindenhez beigazodik!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon kedves vagy Te is, bruercsi- én előnyben részesítem a tradícionálisat, ez lehet, hogy csak a kreativitás hiánya; de szerintem így is ki lehet fejezni a bennünk lévő érzéseket, gondolatokat, nem?

    VálaszTörlés