2009. január 15., csütörtök

Tavasz

Úgymint: legyen már tavasz.... Kell valami nap, valami sárga, valami meleg, valami jó... elővettem a festett anyagaim egy részét, jó kis tavaszit kellene varrni belőle, persze, kialakult ötletem még nincs, nekem nem nagyon szokott, összesen 3-szor fordult elő velem, hogy a varrást komoly rajzolás, meg színezés előzte meg, igaz, abból kétszer díjazott lettem. Lehet, hogy többször kellene alkalmazni? Na, nem a díj miatt, hanem azért, hogy ne félúton derüljön ki, nem működik mégsem az eredetileg korszakalkotónak tartott ötletem.

Persze, vannak elképzeléseim, mit varrok még rá, zöld lesz rajta, az biztos, s bár először megint a jó kis filcekre gondoltam, beláttam, erre most talán mégsem. És nem, nem olyan rózsaszínű, mint amilyennek látszik.



7 megjegyzés:

  1. Hangulatos, tavaszi színösszeállítás. Mi készül belőle? Falikép? Táska?

    VálaszTörlés
  2. Valami teljesen hasznavehetetlen dolog a falra. :o)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek a színei. Most én is narancssárga-zöld-citromsárga-vajszín munkán dolgozom,és olyan jó egy kis vidámság ezekbe a szürke-jeges napokba.

    VálaszTörlés
  4. Pontosan erre gondolva kezdtem el én is, holott nem az én világom ez a tarkaság.

    Mamis! Úgy látszik, neked színeid.... ?

    VálaszTörlés
  5. Nekem ilyen rózsaszínesen is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés