2013. április 29., hétfő

challenge day

Tegnap este meg a patak felé baktattam a csodálatos outfit-emben (kinyúlt póló, térdközépig érő mackónadrág melegítő, felemás zokni, borzolt fej, jelentős túlsúly és mindehhez hófehér futócipő - mit tegyek,ha ez meg nem bír olyan tempóban koszolódni, ahoyg én), este fél 8-kor, mégis ki gondolta volna, hogy a patak előtt kibukkan az erdőből egy fiatal pasi, egy elég szemrevaló fiatal pasi, rövidnadrágban, pólóban és basszus, hát futócipőben, azt hittem, menten elsüllyedek. Most már jó lesz odafigyelni a megjelenésemre, legalább odafelé, mert visszafelé már úgyis oly leharcolt vagyok, hogy azon egy vasalt póló nem segít.  

Szóval, az van, hogy a múlt héten háromszor mentem el futni tötymörögni, nagyon cuki volt olvasni, hogy másnak a gyaloglás is nagyobb tempóval történik, mint nálam a kocogás. Nem baj, nem érdekel, akkor is lefutottam 1,5 km-t a múlt héten, nem árulom el, hogy jött ki a  szám, vicces, na. Viszont igaz. És iszonyat büszke voltam magamra, hogy én vasárnap este még ott futkorászom, nem a távra, nem a tempóra, hanem arra, hogy felkeltem és elindultam és próbáltam tenni valamit magamért. Nagyon tetszett a magmaról elképzelt kép, én, a Hősnő.

Mondjuk, a hősiesség csimborasszója holnap lőn, tekintve,  hoyg reggel kell futni menni, reggel. Nekem. Akinek két intravénás kávé kell a szemnyitáshoz.

13 megjegyzés:

  1. Jaaj, hát én is járok futni... mondjuk nem bukkannak elő jóképű pasik a bokorból, biztos rossz helyen futok :P
    Reggelről tényleg jobb futni, egy évig jártam úgy, amikor még olyan volt a beosztásom, hogy megtehettem - nagyon jó volt. Most este hétkor járunk... és még nem vettem normális futócipőt, pedig nagyon kéne már :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az milyen, hoyg ettől én előbb megijedtem? lehet, hogy mosolyognom kellett volna? na,majd legközelebb..nehogy leszólítsam. életemben nem láttam a faluban, itt kell vele összefutnom? ah...

      futócipő kell a láb miatt,tudod! Kalenji, kezdetnek teljesen jó, 5ezerért adják. később már majd egyre jobb kell.

      Törlés
    2. Ki tudja, még hányan figyelnek a bokorban? :D
      Az ötezres futócipők úgy látszik, nem járnak arra amerre én... 15-ért láttam a legolcsóbbat, annyit még nem akarnék rákölteni, hátha megint megunom.
      Kalenji, köszi az infót, még szétnézek :D

      Törlés
    3. Decathlon :)

      nem a legjobb, kezdőknek való nyilván, igaz, ez az alsó határ, de sokan vettük ezt a típust. 2évagarancia rá, az eladó szerint félévente cseréltessük le újra.sokszor. .)

      Törlés
  2. Olvastam a futós bejegyzéseket, akkor nem írtam. Most muszáj írnom. Gratulálok. A Hősnö gondolatod tartsd meg, ez nagyon fog motiválni. 25 kg túlsúllyal, megnyúlt mackóruhában, szakadt cipőben, pólóban kezdtem tavaly,szigorúan sötétben. Most 20 kg minusszal (talán lassan futja új futócipőre is) futok. A Hősnő gondolat vitt előre.
    Még egyszer gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anna, ezek a kommentek is visznek előre, odavagyok mindenkiért, aki leírja nekem.köszönöm, nem kicsit!

      Törlés
  3. Bár nem tapasztalatból mondom, de mi van, ha a futás jobban ébreszt majd, mint a kávé? :o)

    Egy "bájos" gondolat a Pinterest-ről, a futással kapcsolatban: "Nem szeretem a futókat. Mindig ők találják meg a hullákat az erdőben. Nem vagyok nyomozó, csak úgy mondom..." :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. erről eszembe jutott valami,ma megírom! :)

      Törlés
  4. Tegnap találkoztunk egy ismerős házaspárral, akik meglepően jól néztek ki, sokat fogytak, csinosak. Azt mondták együtt futnak. 400 m-rel kezdték, és közben mindig beszélgettek. A vízválasztó az volt, amikor már tíz percet tudtak futni úgy, hogy közben kedélyesen tudtak társalogni, és érthető volt amit mondtak. Ők így, egymást motiválva. Engem spec. ez sem győzött meg arról, hogy futnom kellene, nekem továbbra is a biciklizés a biztos pont. Elképzeltem, ahogy elkezdek futni, és 100 méter után megpróbálok vartyogni valamit, aminek a vége az, hogy a 200. méternél holtan esek össze.
    Az viszont mindenképpen szimpatikus hozzáállás, hogy te ténylegesen bele is vágtál a próbálkozásba. Az öltözékedről meg csak annyit, hogy akinek szúrja a szemét, az fusson csukott szemmel. Nehogy má' kötelező érvényű legyen a márkás/divatos futócucc. Bár ha megvennél egy drágább ancúgot, akkor biztosan sajnálnád nem használni... Na kikapcsolom magam, mielőtt levarázsollak a szerről, ne ez a cél, én csak magamat mentegetem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én onnan közelítem meg, hogy ha elfutok a szoborig (Zé szobráig, a patak partján), akkor megjutalmazom magam valami céleszközzel. mittomén. pulzusmérő óra. vagy valami hasonló. nem mondom, hoyg ez az, ami motivál,mert a pulzusmérő óráért én ugyan el nem futok a szoborig, viszont milyen jó lesz, ha egyszercsak már odáig.... és akkor lesz valami jó.:)

      semmi beszélgetés, ne viccelj, levegőt sem, 50 méter után totál szétesik a mozgásom. de ma majd írok róla az új aloldalon :D

      Törlés
  5. Hős vagy! Mindenki az aki tud futni. Értsd. Felveszi a futócipőt, kimegy a házból és fut. 200 méter menne most nekem, pedig nincs túlsúlyom, de állóképességem se. :( Szóval csak csináld és ne hagyd abba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És akinek nincs állóképessége, ellenben van túlsúlya? király kombináció ;)

      nem adom fel, igyekszem,igyekszem!

      Törlés
  6. Jó lesz before állapotnak. Nálam Norbi Duci tréning videója a mérce. Ha az se megy egyvégtében akkor már nagyon nagy gáz van. Ha már röhögve megy, jöhet egy következő fokozat. Az már nem a Norbi.

    VálaszTörlés