2013. március 7., csütörtök

vokál

(citrus) 

Tavaly a barátnőmmel vettünk közösen egy láda bionarancsot, most egyszerűen odarakták elém a lehetőséget, nekem csak ki kellett ugranom a kocsiból  nyújtani érte a kezem. Jelentős részét egyszerűen befaltuk, de készült narancslekvár is, mert az meg annyira, de annyira, hogy nagyon és hát görög joghurttal meg már szinte nem is igaz.

(narancs)

Aztán a maradékból készült citruslekvár. Az én verziómban van ugye a narancs, van benne grapefruit, citrom és lime. Nagyon kíváncsi voltam, mit adnak a narancshoz a többiek, egyáltalán érződik-e belőlük is valami, vagy a túlsúlyban lévő narancs mindent visz? Hát majdnem. A grapefruit íze karakteres, a citrom és a lime (héja, leve) nagyon szerénykedik, ha nem tudnám, hogy márpedig ezeket is beletettem, fel nem tűnne. Azt hiszem, erre mondják azt, hogy erősítettek a többieken, hiányoztak volna, ha nem kerültek volna bele, de meghagyták másnak a tündöklést. Ők a vokál. Vagy a tánckar.



  

Hogy akkor milyen az íze? Fenomenális.

7 megjegyzés:

  1. Számomra is közeleg a napja (hétvégén), hogy a narancsok egy része ilyen/ilyesmi finom narancslekvárrá lényegüljön át. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én a 3 napos változatot szeretem, mert ott semmi veszteség nincs, héj, lé,rost,minden,és hihetetlen finom. alig munka ráadásul. :)

      Törlés
  2. Hjajj, bármiféle (házi)lekvár jöhet, bármekkora (de leginkabb óriási) mennyiségben.
    Ezt a bionarancsot egyébként hogy? Meg szabad kérdezni?
    De mondanom sem kell, hogy az itt közölt kép is maga egy csoda! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dolce Vitá-nál. tavaly is, idén is. sztem idén már lehet, hoyg nem lesz, de rá kell kérdezni nála, hátha egy utolsó kamion még érkezik!

      nem tudom, hol laksz, ha Pesten,még érdemes telefonálni a Sarki Fűszeres-éknek, ott is volt még a héten. (ja, hülye vagyok, Dolce is Pesten)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen az infót! Idén már azt hiszem nem ugrom neki - előbb egy jó kis spájz kialakítása volna soron - és ugyan eddig a cívis keleti végeken, de mire az újabb szezon jön, remélem az ún. szív felé közeledve ;)

      Törlés
    3. ez elég rébuszos volt, de érteni vélem! :)

      Törlés