2012. augusztus 2., csütörtök

Sajnos, a válasz lemarad

A Hegyalján az egyik gyerekünknek ellopták a cuccait (hja, kérem, zajlanak ám itt események, úgy is mondhatnám, ebéd van, csak tálalás nincs), azonban csak a telefont (meg a készpénzt) vitték végül el, a táskát illedelmesen betették a talált tárgyak osztályára sátrába és én ettől igenis meghatódtam, meséltem ma egy ismerősnek, hogy ez egy ilyen rendes tolvaj volt, végülis mehettünk volna iratokat is intézni, amelyekkel ő (a tolvaj) semmire nem menne, nekünk viszont iszonyú sok utánajárás lenne, ezt biztos átgondolta az akcióközben/után, elvitte a pénzt és a telefont, de a többit visszaadta, szerintem ennek örülni kell, mert én már annyira, de annyira törekszem meglátni a jót, ugyebár.

(hogy mit válaszolt, azt nem merem leírni, mert már annyira, de annyira közönséges. ám vicces.)

3 megjegyzés:

  1. Szerintem a tolvaj eldobta, hogy ne maradjon nála terhelő bizonyíték. Valaki meg megtalálta és leadta.
    Az én gyerekemnek is gyakran ellopják a holmiját, tudom, hogy milyen megkönnyebbülés, ha az iratokat visszaküldik.

    VálaszTörlés
  2. A telefont valahogy le lehet követni, akkor is, ha másik sim kártyát tesznek bele. A szakik tudják hogyan, érdemes rákérdezni, ha drága telefon volt.

    VálaszTörlés
  3. azonnal ment t-mobile-ba és rendőrségre is Luca, nagyon segítőkészek és rendesek voltak, de azt mondták,esélytelen. szerencsére régi telefon volt, de nagyon-nagyon szerette. azt mondta,amíg be nem döglik,nem kell neki új - hát,most kellett. de ezt is nagyon-nagyon szereti.

    már túlléptünk rajta és én tényleg annyira örülök, ha z iratok megmaradtak, az eszméletlen pénz és idő lett volna pótolni...

    VálaszTörlés