2012. augusztus 2., csütörtök

Blogs not dead

Láttam, hogy elkezdődött, de mivel már nem érdekel (gyorsan és könnyen váltogatom a szerelmeim), mert meguntam, mert hajcihő, mert már nem lobogok (mert már felnőttem) és kész, hát gondoltam, majd  megemlítem, hoyg engem ugyan senki ne,  de ma a Goldenblog küldött egy levelet, hogy el ne felejtsem, így akkor most nyomatékosan szeretném kérni, hogy nagyon kedves gesztus volt az a  tavalyi 10.hely, de idén ne jelöljön senki,  nem szeretnék benne részt venni, egyáltalán nem, semennyire nem, abszolút nem.
A blog elég lagymatag, valljuk be, ez van, majd nem lesz az, de attól, hogy valaki jelöl, nem lesz sem több bejegyzés, sem több idő, de élesebb elme sem*, semmi nem lesz és csak vihogok azokon, akik félhalott blogjukat (mintegy véletlenül) hirtelen észrevéve bejegyzésekkel kezdik a napot, hát ezen én úgy vihogok, de úgy.
OMG


* ha mégis, szóljatok, mert akkor mégis!

3 megjegyzés: