2012. május 16., szerda

Piknik szélviharban

A Buci barátnőmmel évente egyszer piknikre megyünk, van nekünk helyünk, what's more, padunk, ahová letelepedünk, sehová máshova, még akkor sem, ha  iszonyat szél fúj. Mi abban az időszakban voltunk, amikor a legerősebben fújt a szél, örömmel látom, hoyg pont akkor és pont ott.
A következő dolgok voltak nálunk, elősegítendő a komfortérzést: egy karamelltorta (by Buci), ezt is megettük, nem lehetett nem megenni, meg különben se cipelje haza,. ha már egyszer elhozta, termoszban kávé, poharak, kanalak, villák, sós péksütemények, sós rágcsálnivaló, innivalók, fényképezőgépek, kötések, ülőpárnák, extra polárpulcsik (használatba vettük) és fonalak. Bár nekem ha csak Buci van, az is elég. Mert az nekem jó.



Nem kérdés, hogy kitől kapom a  csodaszép fonalaimat, nem kérdés, ugye?


12 megjegyzés:

  1. a hideg is kirázott a gyönyörtől, pedig csak olvastam! :D

    VálaszTörlés
  2. ... én csak nagyokat nyeltem (torta, fonal stb... ohh):)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, az a kicsorgó karamell... jaj, azok a szivárvány szálak... értem én, kell ez a Buci! :-)

    VálaszTörlés
  4. A legnagyobb kincsek közé tartozik egy ilyen barátnő.....Jó neked!♥

    VálaszTörlés
  5. Mit nekem szél ilyen torta mellett! De igen, valóban, ilyen barátnő mellett...

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is fúúúj, de azért a receptje jöhetne:)
    Csak kicsit irigyellek benneteket!

    VálaszTörlés
  7. Jó volt ez a piknik nekem, időnként ki kell kapcsolódni hiába... a szél nagyon durva volt, de az még inkább hogy azt a tortát ketten bepusziltuk Zazi:) én karamellt izzadtam az esti tekerésnél;) és még most sem vagyok éhes, a vércukromat nem merném megmérni.

    VálaszTörlés
  8. az a torta nagyon durva, de ahoyg Buci mondja, az még durvább, hogy ezt mi, ketten.....

    én még reggelizni sem mertem, Bucikám! :))

    VálaszTörlés
  9. A fonalak is nagyon szépek - de az a torta...
    Nem lehetne közkincsé tenni a receptjét?

    VálaszTörlés