2012. február 12., vasárnap

Részletezve

Már nemcsak arról van szó, hogy a wampon az asztalom egy meeting point, hogy ott emberek futnak össze, ismerkednek meg velem és egymással, hanem arról is, hoyg lassan éléskamrává válik, meg könyvtárszobává, időnként pedig pszichoterápiás rendelővé.És ez így van rendjén.
Az Eszter, aki egy könyvet ígért, hozott egy könyvet és süteményt,  a Zsuzsi, akivel szintén egy könyvcseréről beszéltünk, ő hozott egyet, meg még egyet, egy vásárló, aki egy táskáért jött, iziben vett még egyet, aki csak a blogról szeretett volna beszélni velem, hozott nekem lekvárt és süteményt, megérkezett egy küldeményem egy könyvjelzővel és néhány ajándék kütyüvel, mégiscsak kiugrott hozzám egy másik olvasó egy öleléssel, szóval ez a +1 nyeremény napja volt. Nem szeretnék giccsbehajlóan írni erről, ezért elmondom, hoyg én (sajnos) pénzmotivált lettem, ez van, én árulni megyek a wampra, azonban ezek az apró(nak tűnő) nüanszok, ezek engem sok mindenben megerősítenek, megvidámítanak. És nem, nem szeretném kipróbálni, milyen is az, amikor nüanszok vannak, bevétel meg nincs. Mondom, pénzmotivált lettem, ami nem egyenlő az álszenttel. :)

6 megjegyzés:

  1. :) Ezek a szeretet jelei olyan jók!!!!És téged nem lehet nem szeretni....
    Pénzorientált...azt hiszen én is az lettem már,legalábbis a fizetésemet illetően.Erre azt vágta a fejemhez egy ifjú kollegina,hogy akkor nem vagyok jó helyen.
    Hahhh!Sosem voltam jó helyen..,csak éppen 18 éves koromtól magam tartom el magamat,míg ő 30valahány évesen is otthon lakik,tehát nem tudja mi a különbség.DE nem szeretnék vele cserélni SOHA!Nekem van családom,míg ő építi a karrierjét ,pedig szeretne gyereket, de a kettő együtt nemigen megy...
    Kiömlött belőlem ez a régebbi sérelem....:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, először mindig Téged kereslek meg. Ez biztos a Te hibád. Ez van:) Sajnálom, hogy kihagytam a mait:(

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy megérkezett :) És azt a cudar bevétel nélkülit ne tudd meg soha!

    VálaszTörlés
  4. nagyon jók,Mammka. bárén mindig zavarban vagyok.:)

    én? mosom kezeim, Ágota,mosom! :)

    Kata: hát, egy olyan vásár nemcsak az ember pénztárcáját, hanem az önértékelését is megtorpedózza. :(((

    VálaszTörlés
  5. Megnyugodtam, hogy múltkor nem csak mentem, hanem vettem is, remélem a kettő együtt kielégítő. ;)

    VálaszTörlés
  6. tökéletes párosítás,Motyikám!

    VálaszTörlés