2012. február 11., szombat

Komposztálva

Mától pedig a mienk* ez a Thermoquick, szép nagy, szép zöld, sok szép komposztot fog nekünk készíteni, hát így legyen. Egyelőre nem állítjuk fel, nem is tudom, nekem bőven elég volt, hoyg -16 fokban hoztuk haza, ez is annyira kiábrándító, nemhogy nyakig beöltözve, irhakesztyűben bénázzunk az összeszereléssel, hoyg aztán ráállíthassuk a 15 centis hóra.
Megvárjuk, míg elolvad, aztán a közben termelődött cuccal tán nyakig fel is tölthetem egyből. Optimista vagyok a hideggel, igen.:)

a képet az irodabútor oldalán találtam, én kérek elnézést

*nem vettük, dehogy, nyertük. a mások által sokat szidott EU-tól.

5 megjegyzés:

  1. Milyen jó, nekünk is kellene egy ilyen, szinte csak komposzt landol a kukánkban.

    VálaszTörlés
  2. majd adok kisvödört, aztán elszállítjuk tőletek jobb helyekre:), ti meg kaptok cserébe érett komposztot:DDDDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Érett komposzt. :) Nem is tudtam eddig, hogy mindig erre vágytam. :)

    VálaszTörlés
  4. de türelmesnek kell ám lenni, egy év! addig is találd ki,hová teszed! :DD

    VálaszTörlés
  5. Azt hiszem, ha ezt Bélának előadom lesz elég helyem.. :D

    VálaszTörlés