2012. január 14., szombat

Nehéz

nekem megállnom, hogy ne fotózzak le mindent, a túrógombócot, a  viharos felhőket, a Zsömi fülét, a padlót,  a rendet, meg a rendetlenséget, az arckrémet és a virágot, de a cérnákat is, nyilván. Majd megszokom, hogy van társam, de most még új és friss a kapcsolatunk, jönnek majd szürke hétköznapok, tudom én, meg a biztos tudat is beborít majd, hogy itt van és bármikor, várom is már ezt az állapotot, miközben nem akarom, hoyg természetes legyen a birtoklás mégsem.
Nézzétek el nekem, újra csak ezt mondom.


Elnézitek?

7 megjegyzés:

  1. :))) lehet ám, hogy jó sokáig eltart a megszokásig vezető út :D de én elnézem, egye fenyő :)

    VálaszTörlés
  2. El. Annál is inkább, mert végigjártuk ugyanezeket a stádiumokat:)) Én már abban vagyok, amikor már tudom, hogy van, de nem akarom minden áron nyomkodni rajta a gombokat. Ha viszont előveszem, akkor menthetetlenül minden a lencse elé kerül:)

    VálaszTörlés
  3. egyénenként változó az ehhez szükséges idő,majd kiderül! :))

    igen, én is úgy gondolom,hogy az tudja ezt,ki maga is...! :)

    VálaszTörlés
  4. Persze, hogy elnézzük! :o)
    Ahogy ezeket a szép képeket elnézzük... :o)

    VálaszTörlés
  5. Megszállott, megszállott,megszállott szerelem... :D
    És tudod mi a jó benne?! Hogy ha egyszer majd kezd elcsitulni (nem mondom, hogy így lesz, de ha mégis...), akkor milyen klassz lesz visszanézni a blogodon a kezdeti megszállottságot... :-)))

    És igen elnézzük! Mást se csinálunk folyamatosan csak (el)nézzük és gyönyörködünk...

    (Áldassék a fotóaparát feltalálójának neve!Így olyan szelete is eljut hozzánk a világnak, annak más pontjáról, ahol éppen akkor, abban a pillanatban nem lehetünk és ez szerintem fantasztikus!)

    Csókoltatom azt a gépnyomkodó kis kacsódat! :-)))
    K.

    VálaszTörlés
  6. Nagyszerű egy picit más szemével látni a világot, különösen, ha az a szem, a tiéd így és ezt látja... Remélem, sokáig tart ez a nagy szerelem, elmélyül, megismerésen alapszik majd...
    És alig várom a fotókat Zsömi füléről, nagyon hálás téma! :))
    Luca

    VálaszTörlés