2012. január 10., kedd

Elfogadom,

ha más nem látja gyönyörűnek ezt a korhadt farönköt, ám az én szememnek, az én lelkemnek szépséges pusztulás ez, lassan hervadni el,  mindig csak egy kicsit halni meg, nem drámai módon és látványosan, hanem napról napra átadni egy darabkát magamból.
A fényképezés egészen furcsa távlatokat nyit meg előttem, észrevenni valamit, ez a legjobb benne, a fénykép a ráadás, a jutalom. Ahogy Dorothea Lange mondja:
"A kamera olyan eszköz, amely megtanítja az embereket, hogyan kell látni kamera nélkül."




A többi itt.

7 megjegyzés:

  1. Elismerésem a szavakért és a képekért is!

    VálaszTörlés
  2. Ez nem "filcesre" kopott fekete bárány szőr:-) Elsőre ezt láttam bele.

    VálaszTörlés
  3. Jó meglátás, én is pont így élem meg!

    VálaszTörlés
  4. a rácsodálkozás fázisában vagyok, s remélem, maradok is, lányok!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm az idézetet! További boldog rácsodálkozásokat és meglátásokat.

    VálaszTörlés
  6. Szeretem a korhadt farönköket.

    VálaszTörlés