2011. augusztus 22., hétfő

Hacacáré

Tehát volt ez a lánybuli, amit a szülinapomra rendezett nekem az Orsi és a Marilány, nekem ebben az volt a feladatom, hoyg végre ráérjek, s amikor ráérjek, akkor vigyem a vodkámat, meg útközben vételezzek narancslevet. Ez így teljesíthető volt, bár amikor a Spar-ba bementem és szófogadó állampolgárként jeleztem a biztiboy-nak*, hogy van nálam egy üveg vodka, akkor hunyorgott, hogy a tisztes őszes külső semmire nem biztosíték, ám amikor zavaromban még hozzátettem, hoyg de már ittam belőle, így végülis akár felesleges is a matrica rá, akkor már nem néztem a szemébe, hát miket gondolhat ez rólam, adom alá a  lovat. Egyébként a vodkából a szokásos 1 centimet  ittam meg, ennyit bírok, egy üveg vodka nekem sokáig kitart, viszont viszem mindenhová magammal.
És volt rengeteg   lufi, héliumos lufi is, földön, plafonon, tükrön, és volt kifeszített, amerikai filmes felirat is, és volt vacsora is, főztek a lányok**, meg sütöttek, és bár volt az a furcsa aggodalmam, hoyg mi van, ha nem is tudunk egész éjjel beszélni, ezt azért elég jól abszolváltuk, azt hiszem. Ottalvós buli volt, én a nyúllal aludtam egy szobában, ezt is kipróbálhattam, eddig még sosem.
És akkor még ajándékokat is kaptam, számomra kiderült, hogy nemcsak könyvnek örülök, bár a lányok beletettek a csomagomba egy könyvet is, de volt benne bögre!, lyukasztó!, meg mindenféle, ez nem olyan tételes felsorolás, a bögrét már mutattam, a lyukasztó meg azért lényeges, mert az nekem nagy vágyam (ilyen egyszerű lélek vagyok, igen), a sokat emlegetett szakértelmemről meg annyit, hoyg nem láttam, a papír melyik részét kell bedugnom a szerkezet melyik részébe. De ma már gyártom a madaras papírokat, ezt szögezzük le.

 És akkor kaptam még ilyen személyes (itthoni) használatra készült címkéket is, a publikus részt mutatom, én azóta is derülök rajta, átnézem naponta a csomagot, mert az jó nekem.





És még mindig nem mutattam meg mindent.


* ezt ma így mondják, én ezt hiteles forrásból tudom
** hogy a helyén kezeljük a dolgot: a nem (sokszor) főző lányok főztek nekem egy egész délutánon át, erről nekem az "édes jött az erősből" bibliai vers jut eszembe, mert annyira....!

2 megjegyzés: