2011. január 18., kedd

Hogy elrakhassam végre

Frannyt, de Zooey-t is, meg kellene keresnem a könyvek között Seymour-t is, de nálunk nem logikusan állnak a polcon a könyvek, így aztán soha nem is találjuk meg, ami kellene, lehet ezen mérgelődni, csapkodni is, fekete lyuknak hívni a házat, változtatni mégsem jut eszünkbe. Most megint csak beraktam valami résbe a könyvet, hogy a rés miért volt, s hol van az a könyv, mely ezt generálta, nem tudom, de ez most éppen ott van. Ma. Holnap nem tudom, hol lesz.
Viszont bepötyögtem néhány idézetet is a Moly-ra, mert szépen becéduláztam őket olvasás közben (a rend lelke), hát, hogy a fele kiesett, van ez így. Olyan remek idézeteket írtam be, mint pl. hogy " Nagyon kíváncsi lennék, ki az, aki kézmosás után piszkosan hagyja a mosdót. A család ugyanis állítólag csupa felnőtt emberből áll." Nem gondolom, hogy ez kevésbé fontos lenne ugyanis, mint a sok egyéb mondat.Persze, azért az a sor is kiugrott a többi közül, hogy "Belebetegedtem abba, hogy nincs annyi merszem, hogy nulla merjek lenni." 
Meg ilyenek.

( a könyvet, ha jól emlékszem, 4, 9-re értékeltem, de miért nem adtam vajon kerek ötöst, ki tudja, az egyik kedvencem?)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése