2010. augusztus 9., hétfő

Határ

Na most, tudom én, hogy egy nagy halom dologról azt képzelem, nekem ez nem megy, aztán van, ami mégis és van, ami tényleg nem, de olyan is van, hogy meg sem próbálom, mert olyan kudarcszagú az egész, és úgy látszik, hogy képes vagyok ellátni a családomat, kutyámat, cicámat, megtanulni Stockholmban angolul egy programot, és el sem tévedtem egy európai városban sem, egyébként pedig képes vagyok elsajátítani a kötős kifejezéseket, sőt, arra is látok esélyt, hogy rendesen megtanulok angolul, de egy dologra nem vagyok képes, minden erőlködés és fogösszeszorítás ellenére sem, vagyis, hogy fél liternél többet igyak naponta.

És ha már itt tartunk, belátható, hogy a pohár mint tárgy számomra érdektelen. Talán ezért viselem nehezen a mosogatás során felhalmozott számtalan darabját.


16 megjegyzés:

  1. Pedig muszáj... főleg ilyen jó kis kánikulákban :o)

    VálaszTörlés
  2. Derültem a poszton, mert ezzel én is így vagyok. Rémlik egy kínai orvos mondata valamelyik könyvből, aki azt mondta, nem kell annyit inni, de most nem találom. Ha ráakadok -esetleg hónapok múlva, akár- ígérem, elküldöm. :))

    És a Colombo-i kérdés a végére: mondd csak, nem vagy Te tűz-jegyű??

    VálaszTörlés
  3. Fél liter????én azzal már veseköveket gyártottam volna!Így is bajom van a vesémmel,hogy iszom eleget,hát még akkor....
    Egyébként tényleg nagyon komolyan: ha nem akarsz vesekövet,akkor MUSZÁJ inni folyadékot!!!!!!KÖTELEZŐ.:)

    VálaszTörlés
  4. Na most, innék én, de nekem a szomjúságért felelős génem hiányzik, magamtól eszembe nem jut. :o(
    Veskövem... egyszer, de akkor ötnapos kín. :o(((

    Tűzjegyű? Én azt nem tudhatom, nem is ismerem, nem is hallottam...olyan lennék?

    VálaszTörlés
  5. Hát, kedves rokon lélek, kezet foghatunk. A tihanyi vízkészletet nemigen csappantottam meg:o) Én is tudom, hogy kell, muszáj, de ha nem mindig jön az ihlet, mit tegyek?

    VálaszTörlés
  6. nos, nem akarok okoskodni, de allitolag akkor kell inni, amikor meg nem szomjas az ember. Mert a szomjusag mar a hianyt jelenti, vagy valami ilyesmi.

    Szokas kerdese az egesz. Menni fog :)

    (mondjuk en a napom nagy reszet a szamitogep elott toltom, es nalunk ad a ceg "vedoitalt", szoval mindig van itt egy uveggel. Es akkor ahanyszor ranzeke iszom, de pl hetvegen, amikor nem ulok egy helyben, neha en is elfelejtem)

    Mi lenne, ha nem a szomjusagra varnal, hanem ha ehes vagy, akkor iszol egyet?

    VálaszTörlés
  7. Gyöngyikém, egy szív-egy lélek!

    NIlsné: Na most az éhség, az megint egy bejegyzést érdemelne, enni akkor is eszem, ha nem vagyok éhes. :o(

    Igyekszem én!

    VálaszTörlés
  8. Fél liter??? Fú, az tényleg kevés!

    VálaszTörlés
  9. NEkem az a módszerem, hogy ha olyan feladat jön, amihez nincs kedvem, akkor gyorsan főzök egy teát időhúzás céljából (és meg is iszom). Ha a tea nem fekete vagy zöld, hanem gyógynövény vagy gyümölcs, akkor ez bőven fedezi a napi szükségletemet. :)

    VálaszTörlés
  10. A fél literrel túloztam, nincs az annyi, de beleszámolom a tejeskávét is,mert jobban hangzik egyből. :o(

    Adél:igen, a tea szokott segíteni, talán ezért van az, hogy télen jobb a bőröm, nyáron meg nem annyira, valahogy nem megy a tea nekem 36 fokban, nem. :o(( Ellenben a nem kedvelt feladattal való összekapcsolás igen jól hangzik, abból van bőven. :o)

    VálaszTörlés
  11. Ismerős a téma, de merem állítani, hogy meg lehet szokni. 5 éve,ilyen tájban még én is ennyinél tartottam.
    Amúgy egy fogyókúra kapcsán lettem jóba a vízzel,az éhségérzeten sokat tud javítani.:-)) Télen gyógyteák, nyáron meg nem bubis víz.

    VálaszTörlés
  12. bebeee..én vezetek a 6 deciliteremmel :o/
    Ha megtaláltad a megoldást "szójjjjá" légy szíves.

    VálaszTörlés
  13. Óh, a fogyókúra, az kell nekem is, most már a víz miatt is. :o))

    Petunia: no, akkor te is zenész!

    VálaszTörlés
  14. Szió!
    Ha odakészített üvegből innál?
    Az elötted van,figyelmeztet rá.
    Tudod ha még hűvös is a víz akkor kalóriát éget mivel a test felmelegíti s ez álta elindul egy folyamat ...

    VálaszTörlés
  15. A fél liter nagyon kevés. Nálunk a kicsik is többet isznak...

    Ha lehűtenéd a teát, úgysem fogyna?

    VálaszTörlés
  16. Én meg az ellenpólus... szoptatós anyaként reggel fél literrel kezdek, mint egy kocsis a korsó sörrel, egyszuszra... és ez megy egész nap:)
    Férjem szerint a szomjas teve hozzám képest ipari tanuló...
    Egyébként normál állpotomban nekem is a fogyókúra segített, tényleg inni kell, ha éhesnek érzed magad, mert az nem mindig igazi éhség ám, rádásul kevesebb hely marad az ételnek is, ha evés előtt iszol egy pohár vizet...
    És ha nem az egész adagot készíted szem elé, hanem fordítva, egy kicsike csinos csészéből iszol mindig egy keveset? mint a beteg gyerekek...:)

    VálaszTörlés