2010. június 16., szerda

Harmadik / Third one



Olybá tűnhet, hogy ez egyszínű fonal, de nem is, mert vannak benne árnyalatok, csak éppen nem feltűnően, inkább sejtelmesen, kicsit naplementés, kicsit őszies, kicsit fülledt és erotikus, és életigenlős, harsány és jókedvű.
Színeiben az utolsó fotó a legmérvadóbb, intenzitásban az előzök. A kettőt kombinálnom nem sikerült. :o)

The yarn seems to be a normal, monochrome yarn but don't believe it, it has a lot of tones in it, it's like the sundown, a bit mysrerious, a bit autumnal, a bit stuffy and full of willing of life as well, shrill and blithe.
The intensity can be checked on the first photo, the colours on the second image. I wasn't able to take a photo of the yarn reflect its beauty. :o)

10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik!! El tudnám képzelni magamon kendőként mondjuk... :))

    VálaszTörlés
  2. Rita, ez még talán jobban tetszik nekem, mint a zöld, pedig már az is nagyon-nagyon és én ugye főleg és elsősorban zöld...:))) Nagyon ügyes vagy!:x

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ráéreztél az ízére, bár van már festős múltad, érted a dörgést:o)
    Nagyon ügyes vagy, csak irigykedni tudok:o), és persze gratulálni!

    VálaszTörlés
  4. Ez az igazi! (tudod, a zöldet én nem annyira szeretem).
    A középső két sor nagyon tetszik, örülök neki :)
    Sejted már mi lesz belőlük?

    VálaszTörlés
  5. hu, ez tenyleg nagyon beletalalt!!

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép. Hogy készült, milyen festékkel?

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű! Pont az ilyeneket szeretem!

    VálaszTörlés
  8. Csodálatos színek vannak benne....pont ahogy leíetad:) nagyon szépséges lett.

    VálaszTörlés
  9. Columbus festékkel készült, de én most újítottam, másképp csináltam, zacsiban főztem. :o)

    Jja, nagyon szeretem ezt a játékomat... :o)

    VálaszTörlés
  10. A listámra most felírtam a festést is :-)
    Különösen szépek ezek a színek!

    Utoljára mosógépben festettem , fehér program ment egy huncutul megbúvó piros zoknival. "Csodás" rózsaszín lepedőim lettek.

    Petunia

    VálaszTörlés