2010. április 9., péntek

Rendes blogger / Normal blogger


Egy rendes blogger nem mutat félmunkát. Nem célozgat, nem beszél sejtelmesen. Még csak nem is utal valami elkövetkezendőre. Mindig konkrét, mindig egész mondatokban szól. Fényképei jól szerkesztettek, világosak, nem homályosak, egész alakosak, részletgazdagok, érdemes csemegézni rajtuk. Munkái befejezettek, az elkészült darab elölről, oldalról, hátulról, belülről, de esetenként még átlósan is látható.

Na most, ez a darab félmunka, kizárólag egy irányból fotóztam le, a fénykép nem jól szerkesztett, nem adja vissza a színt, nem részletgazdag. Viszont nem is vagyok rendes blogger, mondta valaki?
(Korábban már varrtam egy hasonlót, a mostani olyan is, meg nem is.)

A normal blogger never does things by halves. She doesn't hint at anything, her speaking doesn't have a double meaning. She is always concrete. Her photos are well-designed, clear, detailed, it's worth to admire them. Her products are finished.
But. This bag isn't finished, the photo isn't detailed, clear. It doesn't worth to admire it.
But did anybody say I was a normal blogger?

5 megjegyzés:

  1. Ahogy az elejét elolvastam, megijedtem, mert én bizony szoktam homályosan célozgatni, mikor magam sem tudom mit is akarok... mert ugye, "csak Allah tökéletes". De aztán végig olvastam. A lényeg, így is jó a táska!

    VálaszTörlés
  2. Hát szerintem egy rendes blogger.... többé kevésbé rendszeresen ír... de nekem ennyi... általam kedvelt blogokban is előfordul képnélküli post, félkész darabokon is elmélázom (aztán örülök ha a készet is láthatom)...

    VálaszTörlés
  3. Ez valami bloggerek kézikönyvében volt? Jó blöff volt, nincs is olyan,hogy rendes blogger :D Vagyunk mi, egyesével ;)

    VálaszTörlés
  4. Kiegészíthetem? Naponta ír, "nem mutat félkész terméket" (?)!!!Jó vicc. Gyereket nevel,lehetőség szerint jó sokat. Állatot tart. (patcheseknek ajánlott a macska, esetleg kutya)Mindig valamilyen különleges ételt készít ebédre, esetleg vacsorára. Rengeteg "csak úgy" ajándékot kap a világ minden részéből. Eljár színházba, kirándulni. Mindezt persze munkahely mellett, ahol rendszeresen túlórázik is. Olykor-olykor elég nagyvonalúan még tanítja is a kezdőket ún. TUTORIALokon keresztül. :):)

    Egyébként ez a bejegyzésed engem erősen frusztrált.

    VálaszTörlés
  5. Remélem, aki olvasta a bejegyzést, az értette a benne megbúvó humort. :o)))

    Ida13, nem tudom, miért frusztrál téged, egy kicsit úgy érzem, minden frusztrál, amit ÉN írok. Így van vagy tévedek?

    VálaszTörlés