2010. március 30., kedd

Mackóék / Teddy-bears


Mackóékat, bármily hihetetlen is, én varrtam egy karcagi tábor során, három volt belőlük, egy-egy a csemetéknek, ahogy az kell, a harmadik keresést igényel, míg ezek egyszercsak felbukkantak, s bár bundájuk a közben eltelt legalább 10 év alatt megviselődött, derűjükről ez el nem mondható, szerencsére.

These teddybears were sewing (by me) during a sewing-camp about 10 years ago, unbelievable. I found them some days ago, I was so happy, they are sitting on my writing-desk. :o) Their coats show the ravages of time but the brightness on their faces is the same. :o)


7 megjegyzés:

  1. De jó, hogy megtaláltátok őket, ill. előkerültek! Csak simogassátok és nehogy lomtalanítsd a mackó-testvéreket. Biztos vagyok benne, hogy a már "felnőtt-gyerkőceid" is nosztalgiázva húzzák végig a kezeiket a teddy buksikon... :)

    VálaszTörlés
  2. Van nevük? Mi a nevük?
    (kérdi ezt egy mackómániás) :)

    VálaszTörlés
  3. Maci. Mackó.
    Hol ez, hol az. :o) Hallgatnak rá! varrni is szoktál mackót? (mondd, mi a neved, nem lehet Pinek hívni vagy mégis?)

    VálaszTörlés
  4. Jó lehetett őket újra elővenni! :o))

    VálaszTörlés
  5. Férjem is őrzi a saját mackóját (na meg én is), semmiért se dobnánk ki őket. :)

    VálaszTörlés
  6. Ezek azok a bizonyos mackók? Ők már bizony történelmet írtak: mackótörténelmet:)))

    VálaszTörlés
  7. Nekem is pont két Teddym van, amit én varrtam! Mindárt én is előkapom őket és felteszem a lapomra! :-)

    VálaszTörlés