2009. április 14., kedd

Terápiás gyakorlat avagy Juhizs és a pszichológia


Amikor a festős topikon azt olvastam Juhizs hozzászólásában, hogy a festést szívből ajánlja depressziósoknak vagy akit megtépázott az élet, mert kisimítja a ráncokat, egyéb jótékony hatásairól nem is beszélve, akkor megnéztem a készleteimet, kinyitottam (végre) Simon úr csomagját, majd mindkettőről számot vetettem és nekiláttam.
Fenti eredmények születtek, itt még csak vizes, ilyen-olyan állapotban láthatóak, de majd készül róluk fotó a teljes száradás-vasalás után is.
És igen: Juhizst csókoltatom. Igaz, ahhoz, hogy nekikezdjek, már egy jobbnak ítélt állapotnak be kellett állnia, de az érdemet nem vitatom el tőle. Dehogy teszem.

16 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színek. De igazán.

    VálaszTörlés
  2. Ígéretesnek tűnik:)
    És én is épp ma festtettem, alvásidőben:)

    VálaszTörlés
  3. A színek nagyon sokat sejtetőek és örülök, hogy ha csak egy hangyafaxnyit is, de jobban vagy! Juhizsra meg érdemes ám hallgatni!!! Imádom a nőcit - abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy személyesen is ismerhetem. :-D
    Csak halkan súgom, hogy egy tábori éjjel-nappal varrás szintén csodákra képes. ;-))

    VálaszTörlés
  4. Most nekem is tetszenek a színek, néha fakónak tűnnek.Köszi, Zsuzsi...

    Julcsi, várom a fotókat!

    Cicvarek!Mostanában olvasgatom, derülök rajta-ami határozottan pozitív. Nem egy táborban varrtam én már éjjel-nappal, most a helyzet különleges volta miatt erőteljes késztetést érzek... csak az a fránya családi kassza.:O))))))

    VálaszTörlés
  5. Jóók a szinek.
    Jössz Harsztiba ?
    Én jelentkeztem , igaz még választ nem kaptam.

    VálaszTörlés
  6. Még a képek is jókedvre derítenek:)))

    Én is nekiállok festeni valamelyik hétvégén:))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépséges színek lettek! Azok a piros-narancs színek...szuper!
    Kíváncsian várom mit alkotsz belőlük:)

    VálaszTörlés
  8. Á,ezekből varrni már kéjutazás lesz !
    És igen,Juhizsra érdemes hallgatnod,tudja,amit tud :-)
    Puszillak,örülök a jobbnak ítélt állapotodnak,lesz még sokkal jobb is...

    VálaszTörlés
  9. Tènyleg nagyon klasszak a szìnek, nagyon jòl nèznek igy ki egyutt. Mint egy zsirkrètakèszlet.
    Ezek novènyi festèkek? Hol veszed oket?

    VálaszTörlés
  10. Örülök, hogy volt erőd belefogni. az eredmény szuper! Még egy-két festés és máris könnyebb lesz az élet terhe! :))

    VálaszTörlés
  11. Váu, micsoda színek! Gyönyörűek így egy kupacban.

    VálaszTörlés
  12. Katafoltnak puszi, a többieknek köszönet. Bár mindenkinek puszi inkább. Csak Katafoltnak kettő, mondjuk...
    Nem tudom, mit varrok belőlük, de majd mutatom...
    Nem növényi a festék, hanem a sokat emlegetett Procion.

    VálaszTörlés
  13. Mmama, nem megyek Harasztiba, ennek több oka is van. Macerás az eljutás, s mivel még nem szeretem az embereket nagy kupacban, nem éri meg (egyelőre, ezt hangsúlyozom) átvergődnöm a városon, aztán még tovább... Ha elmegyek egy nagyobb összejövetelre, az már a biztosgyógyulás jele lesz. Mindenesetre nagyon irigykedem. Látod, ez a teljes ambivalencia.. :o))))Remélem, majd írtok róla.....

    VálaszTörlés
  14. De jó már nézni is ezeket az anyagokat!

    VálaszTörlés
  15. Én is megnézem őket naponta többször is... :o)

    VálaszTörlés
  16. Én is megnézem őket naponta többször is... :o)

    VálaszTörlés