2009. február 5., csütörtök

Fáradtság



Elkezdtem a szakdolgozatom, s ha eddig voltak is reményeim arra vonatkozólag, hogy kettőt meg lehet írni (rendesen) 2 hónap alatt, akkor az egyiknek az első néhány oldala meggyőzött ennek lehetetlenségéről. Konkrétan 8 oldalt írtam a zsoltárok könyvéről szólóban, elküldtem a konzulensemnek, de csak azért, hogy legyen mire jegyet adnia, erre olyan kedves levelet írt vissza, hogy már megint elszégyelltem magam. Hogy ez milyen jó, meg alapos, ami azért vicces, mert ezt az akkor még 5 oldal terjedelmi írásomból szűrte le. :o)

Viszont rájöttem, hogy nem lehet a végtelenségig kihasználni az emberi testet (bármekkora is) és szellemet, s néhány napi kevés alvás után eljött az az idő, amikor 2 óra alatt 13 sort sikerült kipréselnem magamból, de ha utánaolvasok, akkor még az is lehet, hogy ez O-ra csökken.

Így aztán tegnap este 3/4 9-kor bebújtam az ágyba, befejeztem a könyvem (amit majd ajánlani szeretnék) és 9-kor mint a tök, aludtam.Vagyis, rendkívül hasznos és hatékony (pláne) estém volt.


9 megjegyzés:

  1. Miféle szakdolgozat ez, ami a Zsoltárokról szól?
    Amúgy meg, aki alapos, az 5 oldalon is alapos.
    Szerintem ennyi pozitív visszajelzésből már nyugodtan elhiheted, hogy jó vagy! Éljen az önbizalom!

    VálaszTörlés
  2. azert az eleg huzos lesz, hogy 2 honap alatt 2 dolgozat kesz legyen (nekem 1 tartott 8 honapig:-D)... HAJRA!!! es igen MUSZAJ pihenni!

    VálaszTörlés
  3. Pihenés nélkül nem megy! Semmi sem, nemhogy 2 szakdolgozat 2 hónap alatt!!Lehet, hogy kicsit maximalista vagy???:)))) (bagoly mondja....)

    VálaszTörlés
  4. A pihenés nagyon fontos! Ne sajnáld rá az időt.

    VálaszTörlés
  5. Anyahajó, írok neked külön!

    VálaszTörlés
  6. Hát igen sajna nekem is neki kéne állni de nincs még össze szedve az anyagom:)
    A pihenés pedig tényleg fontos ne halaszd el !
    Tudom nehéz, de pihenten még a szürke nap is vidámnak tűnik:)
    Kéz és láb törést- na ne szó szerint értsed :)

    VálaszTörlés
  7. Engem is érdekelne a szakdolgozatod. Hogy-hogy zsoltárokról szól? Nem írtad, hogy vallásos fősuliba jársz!
    vagy máshol is lehet ilyen témát választani?
    Én a fősulit 3 gyerek mellett végeztem. Az utolsó évben javarészt aludtam a vizsgák előtt. Hát, nem ötösre végeztem, de akkor már csak az érdekelt, hogy túl legyek rajta.

    VálaszTörlés
  8. Zaza!Tegnap olvastam egy ehhez kapcsolódó "történetet",feltettem a blogomba.Nagyon elgondolkoztató.
    Jól tetted,hogy pihentél!

    VálaszTörlés
  9. A Zsoltárok könyvét én választottam, nem tetszett a főiskola által kiírtak. Ez a kommunikáció szakos szakdolgozat lesz. A másik teljesen másról fog szólni.

    VálaszTörlés