2013. május 5., vasárnap

hétköznapi

Anyák napja?
Amikor azt mondja a Legmacerásabb Legkisebb, hogy mama,  figyelj, de most tényleg figyelj ám, elmondom, hoyg mi van, mit lehet választani és te meg mondd meg, hogy mit szólsz te mindehhez, jó?, nem befolyásol ám a véleményed, mert úgyis én döntök, de mama, azért figyelj, jó, mit szólsz te ehhez, szerinted?
Vagy amikor a Legnagyobb felhív, hogy mama, minden rendben?, rosszat álmodtam éjjel.
Vagy amikor a Középső átküldi ezt a képet.


Nekem nem jutottak ömlengős kölkök. Szerencsére.

(persze, felköszöntődtem, tehát nem savanyú a szőlő)

14 megjegyzés:

  1. de miért, mit kéne? én ezt sosem tudtam. nem vagyok az a verset szavalós típus. hoztam anyukámnak egy apróságot, TB anyukáját meg felhívtuk TL-lel közösen (bár főleg én beszéltem). Mindig hiányérzetem van, hogy lehetne ezt jobban is csinálni, de fogalmam sincs, mit kéne, mik az elvárások.
    bátyám cserepes virágot hozott, kisebbik nővérem pepecselős, diétába-illő sütit sütött, amit kábé el is tűnt a vendégsereg (unokák) gyomrában. ja, meg ők ketten főztek reggel kávét. akkor most ez így jó? vagy? több? kevesebb?

    VálaszTörlés
  2. Mi kellene még? Szeretnek ők és nem csak most, mindig!
    Persze a legszebb köszöntésem úgyis nekem volt:) Ki pizsamában, ki félmeztelenül, ki már felöltözve, kócosan, mosdatlanul, körbeállták az ágyat, kávét hoztak, rajzoltak, furulyáztak, gitároztak. Nekem. És csak nekem. És csak ők.

    VálaszTörlés
  3. fogalmam sincs,mit kéne. lehet,hoyg nekem alacsony az "elvárásom"?
    nálunk mindenki telefonált és mivel néhány nappal korábbra kellett tennünk az ünneplést,már akkor megejtettük az élőadást, de olyan telefon is volt a messziségből, ahol valaki elég sokat beszélt ... magáról. :DDDD

    mindenesetre nem verseléses, virágos izé van.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. én se kaptam egy szál virágot se, ha jól számolom, csak anyám és anyósom kapott, de voltak telefonok és személyes látogatás is.
    Tökéletesen elégedett voltam.

    VálaszTörlés
  6. Nekem sem volt ömlengés! Nem is kell, attól csak bőgök. A két férfi megjelent a garázsban stikában elbújtatott vörös szobarózsával, kicsi fiam odanyújtotta, hogy boldog anyáknapját. A pici lány kiabált valamit a maga nyelvén, és puszit adott.
    De az elsőt sose felejtem, amikor Apa a 3 hónapos fijával a karján, fülig érő meghatott vigyorral megjelent egy szál virággal. :)

    VálaszTörlés
  7. Én szóltam a gyerekeimnek, hogy menjenek, szakítsanak egy pár szál virágot a kertben, aztán hozzák oda és mondják, hogy boldoganyáknapját, mentek, szakítottak, mondták, megköszöntem, örültem. És igazad van, hogy a hétköznapok egy-egy egyszerű pillanatának anyai öröme felülmúl minden ünnepélyes pátoszt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a mi kölkeink nem ismerik a pátoszt, és sztem ez nem rossz. az pedig, hogy így viselkednek, az nekem nagyon jó.még akkor is, ha iszonyúan ki tudok akadni rajtuk. és mindez persze viszont ;)

      Törlés
  8. Nekem meg az az anyáknapja, hogy a kisfiam alig várja, hogy anyuka legyen. És apuka. Egyszerre...

    VálaszTörlés