2013. május 9., csütörtök

töpreng

De most már tényleg el kell gondolkozzam, hogy legyen-e támogatói gomb ezen a blogon vagy legyenek-e reklámok (ostrom alatt vagyok, jönnek a levelek és felsejlik bennem Eger ostroma, mert az már igaz,  hoyg végül mégiscsak bevették a várat a törökök, de bennünk akkor is a hősiesség maradt meg, hogy visszavertük a gaz ellenfelet, én is így szeretnék az utókornak megmaradni), meg az is kérdés bennem,  hoyg miről lehet írni és miről nem.
Ki dönti el, ki dönti el- jó vicc, hát nyilván én, ezért magamat kérdezem ám, csak hangosan.

7 megjegyzés:

  1. Szeretem,ha magaddal beszélgetsz.....legalább nem érzem gáznak, hogy én is szoktam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahogy a barátnőm mondja: a legjobb társaság :)

      Törlés
  2. A reklámok szerintem magukkal hozhatják azt a nem kívánt hatást, hogy akaratlanul is "jólfésültebb" lesz a blog, márpedig egy csomóan pont azért olvassuk, mert nem az...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kérdés már csak az, hoyg ki / mi legyen jólfésűltebb, én vagy a blog? :DD
      mert rám is rám férne éppen.

      oké, donate gomb?

      Törlés
    2. A donate gomb vélhetően nem veszélyes a frizurára.
      Egyébként pedig nem adhatunk mást, csak mi lényegünk, ahogy a költő mondja.

      Törlés
  3. Én nem hiszek a donate gombban. Szerintem, az Magyarországon nem működik. De ma pesszimista napot tartok, szóval nem számítok.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem a támogatói gombbal az van, hogy megpróbálni semmibe sem kerül, nem változtat lényegileg a blogon és két-három hónap után meg kiértékeled, hogy érdemes-e. Akinek van VISA-ja és amúgy is vásárol és fizet neten, az szerintem simán használná.
    Engem amúgy a reklám sem zavar a blogokon addig, amíg nem a fejléc fölött van (ahova automatikusan kattintok, ha a főoldalra akarok menni).

    VálaszTörlés