2013. május 8., szerda

flash

Az van, hogy hirtelen válságba kerültem, önmagammal, a pénztárcánkkal és egyebekkel,  egy kis ízelítő, hogy például a férjemnek a januárban az MTV-nek végzett (sürgős) munkáját a mai napig nem fizették ki, kiderült, hogy valami biztosítás nincs befizetve két hónapja és nyilván azért nem tűnt ez fel, mert nem maradt meg az a 2x összeg,  a két éve felújított tetőnk ma reggelre minden rossz előérzet nélkül egyszercsak megadta magát és beázott a konyha, a felnyitott szilva chutney-m, amit finomként zártam le, szörnyedvényként nyitottam fel, a tegnapi futás valami egészen tragikusra sikeredett, nem haladok a munkával, miközben tényleg rengeteget dolgozom, nem érkezett meg a várt anyagrendelésem, kiderült, hoyg elszakadt az egy szem nyári nadrágom, ami még rám jött, érkezett tegnap egy telefonos invitáció egy egyébként kedves eseményre, csak éppen a középpontban álló személyt 10 éve nem láttam,  kicsit sem kínos, hogy nincs jó megoldás és mindehhez pedig  nincs itthon egy nyamvadt erőspaprika sem.

És hát nem nyafognék, de most már késő.

10 megjegyzés:

  1. Akkor most már a jó dolgok jönnek ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze! ... nekem nem fáj semmibe ... :)
      ... és hátha tudok küldeni ezzel egy kis pozitívat ... bár nekem sincs túl sok belőle ...

      Törlés
  2. Ej, ez nem jó:(
    De azért hajrá!

    VálaszTörlés
  3. Zazi, egy üveg bor - az tud segíteni ilyenkor...

    VálaszTörlés
  4. Hát, ha erőspaprika nincs is, de Zsömle legalább van otthon. :o)

    A bort én sem szeretem, de azt mondják, hogy ha rossz a kedved, tegyél rendbe egy szekrényt, vagy egy szobát, az visszabillent. Nekem ezen kívül még a Burdák nézegetése is segít... :o)

    VálaszTörlés
  5. "kiderült, hoyg elszakadt az egy szem nyári nadrágom, ami még rám jött,"

    ó, nagyon értem, amit írsz...nekem most ez tűnik a legrémesebbnek... teljesen átérzem!
    múltkor nem mentem el szülőire, mert nem tudtam mit felvenni!
    ...és én még nem is kezdtem el futni:)

    VálaszTörlés
  6. fene vigye ezt az esős időt:( nagyon nem hiányzik senkinek ez a beázós dolog :(

    kitartás

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés