2012. december 20., csütörtök

idill

Szeretném leszögezni, hogy nem vagyok mazochista és nem így képzelem ideálisnak a karácsonyi készülődést, meg az is igaz, hogy már februártól, mikor megláttam a wamp naptárat, gondoltam én arra, hoyg ez most hogyan is lesz, 23-án is wamp. Estig.
Közben pedig azt is  el kell mondjam, hogy ez nem a pénz hajkurászásáról szól, főképpen nem arról, hogy azért dolgozom napi 15 órát,  hogy a hawaii nyaraláson mindennapra jusson legalább három koktél (egyebekről nem is szólva), de nem is egy újabb jakuzzi beépítéséről. Másrészről meg azt sem bírom nézni, ha az okos tanácsokkal bírók óva intenek bennünket a hajszától, csak nehogy beájuljunk a fa alá, basszus, miért, van választási lehetőség? 
Szóval, azért dolgozom, hogy ne kelljen január elején sem sírnom, hogy tudjak rendelni alapanyagot, akár  sokat és messziről is,  és azért is, mert szerénytelenül tudok örülni annak, ha a fa alatt én vagyok (beájulva).
És lehet azt mondani, hogy tömegtermelés, de azért én meg azt mondom, hoyg ezt úgy lehet bírni, hoyg minden táskánál arra gondolok, hogy ez valakinek az ajándéka lesz, de jó, és ez  tök komoly. Mármint , hoyg erre gondolok. Ja, meg arra is, hogy de jó, ebből nekünk ajándék lesz

Mindeközben az is van, hogy van fánk, a menü is megvan, a hozzávalók is megvannak, az ajándékok is (szinte) megvannak, hát sütemény, az nincs, ellenben lesz család, lesz együttlét, mégis, nem erről szól a karácsony?

6 megjegyzés:

  1. De:)
    Épp ezen gondolkodtam én is a minap, hogy mindenki mindenhol azt szajkózza, hogy ne hajszold magad agyon, ne rohangálj ajándékok után. Mégis mindenki agyonhajszolja magát és ajándékok után rohangál még 23-án is. Mi sem vagyunk kivételek:( Bár azt mondhatom, az idén egy kicsit jobb, minden tekintetben. De még mindig nem az idillinek kikiáltott:) De ettől nekünk még szép lesz, mert azzá tesszük.

    VálaszTörlés
  2. hát persze. de könyörgöm, az emberek döntő százaléka dolgozik és ÖRÜL, hogy dolgozhat és én is így vagyok vele,igenis örülök. nem mondom,jobb lenne kevesebb, de ne ítéljen már meg senki csak azért,mert van munkám, amit el is látok.

    VálaszTörlés
  3. szerintem túl van ez hájpolva. engem a süti hiányánál jobban zavar, h nem készültem lélekben. de ez is olyan, mint az újévi fogadalom, hol van az negírva, hogy csak ilyenkor lehet elmélyedni? :) szóval csak örülj annak, ami van (és ne hajszold túl magad :D)

    egyébként ha nem kell rokonokat látogatni, akkor sütit sütni 26-án is ráér az ember :)

    (de -bocs, kezdek belejönni-, miért kell karácsonykor teletömni magunkat? és aztán januárban, meg februárban, mikor mindenki depis, akkor meg miért nem jövünk össze forraltborozni, meg sütit enni?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem esetenként a kettő összefügg, például úgy,hoyg azért nem tudtam lélekben, mert fizikailag feszített tempóban dolgozom, de az is biztos, hogy ez meg kell ahhoz, hogy... na, nem fokozom.

      a februárral tökéletesen értek egyet.

      Törlés
    2. Pontosan! Miért csupán erre a három napra fektetjük a hangsúlyt???

      Törlés
  4. Ma egész nap az a mondat járt a fejemben, hogy "koncentrálj, koncentrálj, hogy ne kapj idegrohamot!" :-) És végül használt. Épp csak heti takarítást fogok csapni (porszívózás, portörlés, fürdőszoba) a sütik meg hizlalnak és úgyis leginkább mi megyünk majd máshova vendégségbe. Amikor meg otthon leszünk, naná, hogy nem tömünk be újabb édességet. Na, sokkal jobb érzés és máris kezdek hangolódni. :-)

    VálaszTörlés