2012. április 2., hétfő

A nap híre

Nem homogén a medvehagymás pogácsa, szerencsére nem!

 

13 megjegyzés:

  1. Azért a tál széle kilóghatna kicsit jobban is képből...

    VálaszTörlés
  2. szerencsére!!

    kilóghatna jobban? hogy értve?

    Pataki, igen, nekem szívem csücske, ez is vagy 10-15 éves, van néhány, mutassam őket?

    VálaszTörlés
  3. Annyival kéne jobban kilógnia, hogy ki is lehessen venni néhány pogácsát! :o)

    VálaszTörlés
  4. ha van türelmed fotózni, akkor persze. Kíváncsi vagyok. Nekünk ovális van ilyen kockásból :)de amúgy csak Patakival van tele a stelázsi.

    VálaszTörlés
  5. Kérünk receptet, ha már sütit nem lehet. (Kilóg a képből... hi-hi, én rögtön értettem, naná.)
    És felétek van medvehagyma, ugye? Sopronból való elköltözésünk egyik nagy vesztesége, hogy itt a Pilisben nem terem.

    VálaszTörlés
  6. igen, itt van a Gerecsében, gyakorlatilag mellettünk.
    itt a recept,nézzétek csak:

    http://limarapeksege.blogspot.com/2010/04/medvehagymas-pogacsa-ii.html

    majd jönnek a sárospatakik, de előbb meg kell töltenem őket valamivel:)

    VálaszTörlés
  7. Igen, igen, tegnap ott jártam a gyerekekkel, gyakorlatilag mellettetek!:) Szedtünk egy keveset, meg rágcsáltuk frissen a tojáskrémes szendvicsünkhöz az erdő közepén... egy csoda volt!

    A falun végig autózva, sokat gondoltam Rád, vajon ez az a ház, vagy ez...? :)

    VálaszTörlés
  8. Rita, mi nem látszunk sehonnan, mert eldugott helyen vagyunk. vagy nem is, de én azt képzelem.
    az erdő pedig... igen, az olyan csodaszerű. rengeteg.:)

    VálaszTörlés
  9. volt egy ilyen érzésem (az eldugott hellyel kapcsolatban)...:)

    VálaszTörlés
  10. Jól néz ki! Én is sütök ma vagy holnap. (tegnap megint szedtünk, pár napig még lehet)

    VálaszTörlés