2012. április 7., szombat

Reality show I.

Gyakran érkezik a kérdés, hogy hol dolgozom én, milyen a műhelyem, éppen ezért a FB-on már vagy két hete közzétettem ezt a fényképet,  ill.elkezdtem a sorozatot.*
Nekem nincs műhelyem, ezt elég hangosan és siránkozva mondom, nincs saját műhelyem, a házban lévő férfival kell osztoznom a dolgozószobán, utóbbit viszont örömmel mondom, a két megállapítás külön-külön és egyszerre is érvényben van. Úgy is mondhatnám, hoyg előttem a fal, mögöttem a férjem, bennem a létra.

Ez az asztalom. Nem kicsi, bár úgy tűnhet, mindenesetre nem ez lesz, hanem egy hosszabb, ám keskenyebb változat - majd. Ez most 130 cm hosszú. Először úgy gondoltam, hogy mindent a maga valójában mutatok meg, reality show, nem pakolok el, nem rakok rendet, így is történt, s most, ahoyg elnézem, szép rend van nálam. Vagyis volt, biztosan két projekt között voltam a fényképezés idején, ezt majd azért igyekszem korrigálni egy valósághű változatra. 
Van három lámpám. Meg egy dicsőségfal.
Előttem a falon polcok, bal oldalamon polcok, jobb oldalamon dobozok, a fal mentén polcok. Dobozokkal. Fotók később, apránként. :)


* nem mindig up-to-date a blog és a FB oldal, sajnos. vagy nem.

2 megjegyzés:

  1. Én is osztozom a párommal a munkaszobán, és én is nagyon örülök neki. Jó érzés a csöndes öltögetés közben, hogy itt ül mellettem, beszélgetünk, megbeszélünk, elhatározunk.

    VálaszTörlés
  2. és itt vitatkozunk is,nálunk olyan is van :)(nem veszekedés) :)

    VálaszTörlés