2012. április 3., kedd

Színezgetve

Egyre kevesebb táskás fényképet rakok fel ide, az olcsó sikert hajhászom, így is mondhatjuk, hiszen a FB-on nyomni egy lájkot senkinek semmibe nem kerül, én pedig még ennek tudatában is örülök nekik. Könnyű engem megtéveszteni mosolyra fakasztani.:)
Azért mégiscsak megkérdezem, hogy szerintetek milyen fület rakok én erre az alapra és egyáltalán, milyen táska lesz ez? Most aztán majd jól kiderül az igazság, érdemes-e mutatnom táskákat vagy maradjak a betűknél. Esetleg ott sem, hahahaha.
Írjatok sokan. Sokat. Sokszor. Sokadjára.


21 megjegyzés:

  1. Javaslatot kérsz, vagy aki kitalálja, az nyeri a táskát? Szerintem barna füle lesz, de irtóra tetszik.

    VálaszTörlés
  2. jaj, nem, csak játszom. a gondolattal, hogy legyen-e még táska a blogon. nekem kész terv van a fejemben, most készítem a táskát, csak kiváncsi vagyok, szerintetek milyen füle lesz, én milyet teszek rá.:)
    lesz nyereményjáték is a héten, végre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pirosat. :) És igen, legyen még táska! :)

      Törlés
    2. Pirosat. :) És igen, legyen még táska! :)

      Törlés
  3. Ha nekem készülne a táska, akkor én barna fület kérnék hozzá. Így viszont én is a pirosra tippelek!
    Ja és legyen táska sok-sok, mert én nem vagyok a fb-n jelen, én itt szeretek nézelődni, olvasni! :-)

    VálaszTörlés
  4. én azt a kis részt totál narancs színűnek látom!vagy az most ott piros?
    ha piros,akkor piros.a fül.
    :)Glória

    VálaszTörlés
  5. Bőr füle lesz és barna. (Szerintem)

    VálaszTörlés
  6. Ilyen csíkos? Vagy piros...
    (amilyet teszel rá, olyan füle lesz :) )

    VálaszTörlés
  7. Nekem a téglás-pirosas jönne be. És igenis, legyen még táska!

    VálaszTörlés
  8. Én is szeretnék még táskát! Szerintem kék lesz a füle.

    VálaszTörlés
  9. Arra szavazok elsősorban, hogy legyen még táska a blogon, a blog amúgy is általad remekül művelt műfaj, személyes, sokszínű! Másodsorban (az előzőekből kiindulva) el tudom képzelni ezt a táskát "sorozatgyártásban", kék, illetve piros, illetve barna bőr füllel, ami akkora, hogy vállra is akasztható vagy könyökhajlatban is hordható.
    Gratulálok a látogatói statisztikádhoz, csak ma eddig 295 ember nézett be hozzád, ez igen! :)) Ez is csak azt igazolja, hogy érdemes blogot írnod... :))
    Luca

    VálaszTörlés
  10. a táska készen lett,holnap mutatom! :)

    majd igyekszem pótolni a hiányosságokat,mármint táskafronton (is) :)

    VálaszTörlés
  11. Táskáidat (is) bármikor szívesen...! ;o)

    VálaszTörlés
  12. csak én látom hozzá a kék fület? nálam az lenne... :)

    VálaszTörlés
  13. mindjárt kiderül,most fényképezem :)

    VálaszTörlés
  14. légyszi, légyszi, mutass táskákat!
    Nekem a barna, esetleg méregzöld fül tetszene.

    VálaszTörlés
  15. óh,hát mutatok én, rendben!:)
    egyébként rengeteg fotó a FB oldalamon, azt láttad? (Zazálea néven, persze)

    VálaszTörlés