2011. július 24., vasárnap

Az ingerküszöböm

csökkent az elmúlt napokban, volt/van ez a furcsa betegsége a laptopomnak, hol működik, hol nem, aztán levágtam az ujjamból egy darabkát és 11 órán keresztül nem áll el a vérzés, most pedig elég nehéz nagyjából minden, a vágás, írás, hajmosás például, a manikűrözés a mission impossible kategóriába soroltatott át, aztán tegnap volt egy esős vásár, az sem javított rajtam, s bár semmi köze mindehhez, de ma a FB feltette az i-re a pontot, nyilván nem a FB, hanem az emberek*, de komolyan, mindent közzé kell tenni?, lassan már az ürítési szokások és gyakoriságok is nyilvánosak lesznek, nem értem, ingerült vagyok és mondjuk, hogy maradi is, mert nekem van, mit megbeszélek bárkivel, van, mit a barátnőimmel, van, mit a férjemmel, s van, mit magammal. Emberek...lehet haragudni rám.
(milyen jó, ugye, hogy a laptop most éppen működik, s hogy két ujjal is tudok gépelni,ugye, ugye)

*nem egy, hanem több

7 megjegyzés:

  1. Remélem, a laptopod hamarosan rendbejön és az ujjad is begyógyul. Ami az FB-t illeti, egyertértek. Hihetetlen, hogy emberek nem ismernek határokat. Vagy tényleg ennyire magányosak lennének?

    VálaszTörlés
  2. há émmeg hiába kerestelek a goubán, mikor itten írkálsz, ingerküszöbködsz :)

    VálaszTörlés
  3. nem értem, nem értem....persze, semmi közöm hozzá,ez igaz.

    Dióhéj: azt olvastam, hogy ingeküszködsz,ne röhögtess, vagyis mégis :o)

    VálaszTörlés
  4. drágám! Múltkor én is ezen bosszankodtam...hogy kiadunk magunkból mindent és akkor hol a titok, ja meg az emberi kapcsolatok:)
    Ujj remélhetőleg helyrejön...s különben is minek manikűrözöl, ha levágtad z ujjad:O)

    VálaszTörlés
  5. Más ökörségén minek bosszankodni? Hacsak nem Rólad közöltek titkos adatokat, nem érdemes időt vesztegetni rájuk.

    VálaszTörlés
  6. en nem vagyok az fb-on, nem is hiszem, hogy leszek. ha valaki elmegy egy allasinterjura az ELSO dolog, hogy megnezik a FB oldalat, sokkal tobbet elmond, mint egy `oszinte` oneletrajz.
    de en errol az egesz jelensegrol meg mindig azt gondolom, hogy nem akarok masokat megitelni... nem, mert annyira jo vagyok, csak mert nem erdekel, oszinten. nem akarom megerteni, hogy embereknek ezt miert jo/kell. attol felek, hogy ha elgondolkodnek rajta es megertenem cseppet sem lenne nekem jo:-(

    VálaszTörlés
  7. Nagy hatással vagy rám, mert ahogy olvastam, mi történt, másnap én is levágtam egy darabot a mutató ujjamból, szerencsére a balból, na de akkor is. Nem akarlak utánozni!!!:DD

    VálaszTörlés