2011. május 19., csütörtök

A kertész




most nem morgolódott, hanem csinált nekem lugast, megritkította az orgonát (is), mert a fél kertet elfoglalta, de most már van nekem nyitott műhelyem, van asztalom, székem, sőt, logisztika is van, mégpedig , hogy a délelőtt a kosaramba összekészítek mindent', ZM hozza a masinát, ennyi. Este vissza.
És akkor a piros párnás asztalnál étkezünk, a kockás párnásnál varrok, s már csak azt az időt várom, amikor a kertésszel megint kint alhatunk a matracokon, Isten szabad ege alatt.


'na, ezen még van egy kis hibaszázalék

11 megjegyzés:

  1. Az én kertészem is kirakta a cseresznyefa alá tegnap az asztalt, ami tavaly egyáltalán nem is került elő, pedig nagyon vágytam rá. Igaz, nem az én kedvemért tette ki, de kint van, és ez a lényeg, ha akarom, akár varrhatok is ott. Imádom. :)

    VálaszTörlés
  2. ismerem én a te kertészedet, nem mondja, de neked tette ki, hogy ott varrhass, ismerem én!

    VálaszTörlés
  3. ó. de jó!

    én is szeretném kint írni a disszertációt, de jó is lenne! de nálam se kert, se kertész*, se kedv (mármint az íráshoz, varrni lenne).

    *vagyis kert híján máshogy hívják :)

    VálaszTörlés
  4. Irigylem azt a lugast. :) Nálunk pont a nagy fa, nagy árnyék hiányzik, pedig szívesen kicuccolnék én is...

    VálaszTörlés
  5. Irigylésre méltó, a helyzet, a lehetőség, a kertész, meg minden...:-)

    VálaszTörlés
  6. Zaza, ez most tényleg nem miattam. Csak közvetve egy picit. De tavaly egész nyáron azért könyörögtem, hogy tegye ki, de mindig volt valami magyarázat, hogy miért nem. Most meg teljesen önállóan... igaz azért, mert hozzám jöttek vendégségbe, és jó benyomást akart kelteni az a drága jó ember. Így aztán nem csak kerti asztal lett kitéve, hanem rája csokis süti, meg egyebek. Azt meg már szakácsként sütötte a kertész, aki kiváló feleség és apa is. :D

    VálaszTörlés
  7. én, amikor sokat tanultam és diplomázgattam, mindig itt tanultam, ezen az asztalon, az orgona alatt, iszonyú sokat. és igen, itt írtam a dolgokat is, most annyi van, hogy itt varrok. tavaly mi sem használtuk ezt a ficakot, ki tudja, miért...

    Dorka, ami most még nincs, lesz 10 év múlva, nekünk sem volt, amikor ideköltöztünk, aztán látod, most meg írtjuk őket, ez a tudatos környezetvédelem :o)

    Mici, nekem nincs ám csokis sütim, nincs!

    VálaszTörlés
  8. Ettől megjött a kedvem a kiülésre... (a tegnapi sörrel)

    VálaszTörlés
  9. Ez az igazi élet!!!!!!!:)
    A kertészem én vagyok,és a legcsodásabb kint aludni az Isten szabad ege alatt,megpróbálom rábeszélni......

    VálaszTörlés
  10. Annyira szomorú vagyok, hogy az ipari gépet nem tudom minden reggel kicibálni a nagy teraszra, ahonnan belátom a fél Balatont.... :o(((( Irigykedem! :o)

    VálaszTörlés
  11. De csodás lehet! Még sosem jutott eszembe kint varrni.

    VálaszTörlés