2011. április 26., kedd

Nem azért,

mert azt úgy kell, hogy minden jó hírt kövessen valami rossz és nem is azért, mert tompítani akarnám a saját örömem, hanem egyszerűen azért, mert így történt, hát így mondom el, hogy én rendetlen vagyok és ebbéli félelmemből fakadóan minden feladószelvényt elrakok egy ezüst dísztasakba, kisimogatva belecsúsztatom a többi mellé, gondoltam, majd év végén kitapétázok vele valamit, mert nekem az emlékképem, hogy Woody Allan ül a WC-n és körülötte gyönyörű, régi, barna újságpapírokkal kitapétázott WC falak vannak, s ez megmaradt, az azonban igaz, hogy Woody szarkazmusa a kor iránt egészen más tőből fakad, mint az én viszonyom a szelvényeim iránt, tehát a helyet még ki kell találnom. Most azonban hiba csúszott a számításba, sem tapétázni nincs kedvem, de nagyon kisimogatni sem őket, elveszett egy szelvény, égen-földön nincs meg, de ez még csak elmegy, hanem ahogy erre fény derült, merthogy a táska is eltűnt, táska nélkül nincs szelvény, most éppen egyik sincs.
Kínos, kellemetlen, viszkető érzés maradt a nyomán, enyhíteni hogy lehet, elképzelni sem tudom.

15 megjegyzés:

  1. Ó, elő fog az kerülni.Elő bizony! Pontosan akkor, amikor a legkevésbé számítasz reá...

    VálaszTörlés
  2. nem fog, már két hete elment és nem érkezett meg...

    VálaszTörlés
  3. ahogy mondod, Gina, ahogy mondod :o((

    VálaszTörlés
  4. Én is így jártam. Aztán visszajött a cucc mert a tulaj nem ment be érte a postára. Kell hozzá két hét , hogy vissza érjen.

    VálaszTörlés
  5. az én tulajom rendes, bement a postára, de oda nem érkezett meg :o(((

    VálaszTörlés
  6. Nekem is eleddig egyetlen csomagom tűnt el, és hogy hogy nem éppen az, aminek a feladóvevénye is elkallódott. Hozzád hasonlóan én is elrakom mindet, és igen, tapétázni lehetne már velük, de az az egy, amiről hónapokkal(!) később kiderült, hogy nem érkezett meg, az sajna sehol sincs. :( Én visszafizettem a termék árát, bár felajánlottam azt is, hogy újra elkészítem, de a vevő a pénzt választotta. És a rendetlenek fizessenek. És hát Mici is szörnyen rendetlen. :(

    VálaszTörlés
  7. én is felajánlom ezeket a lehetőségeket, lesz, ami lesz, csak annyira kínos, de annyira, most mutogassam, hogy az összes többi szelvény itt van, kérem, én rendes vagyok.... :o(((

    VálaszTörlés
  8. Az a baj, hogy szerintem mindenki agyában a szokott körök futnak le, hogy "miért pont az enyém?", benned meg az, hogy "ezt úgy sem hiszi el a vevő". Én szinte bűnözőnek éreztem magam, és nagyon szégyelltem a dolgot, pontosabban a mai napig szégyellem.

    VálaszTörlés
  9. éppen erre gondolok :o(
    meg arra, hogy én hibáztam, az vétkem, én hibám, persze, én bajom, tudom én :o(

    VálaszTörlés
  10. Nem tudom mennyire nyugtat meg, azért én először mindenképpen a postát hibáztatnám vásárlóként. Másodsorban meg velószínűleg senkit.

    VálaszTörlés
  11. én meg rögtön magamat, hogy béna és idióta :o(

    VálaszTörlés
  12. Pedig a csomagot nem Te keverted el!

    VálaszTörlés
  13. A Meskán eladott első csomagom tűnt el! Nem volt meg a papírom, rutintalan rendetlen voltam..... mire újat varrtam, postáztam, addigra meglett a táska, és kettő ért oda egyszerre.....
    Ja és, olyan is volt, hogy fölcseréltem két föladásra váró táskát....hú de nem tudtam aludni utána! Mert én rendetlen is vagyok, és kapkodok is mindig!!!

    VálaszTörlés