2010. november 30., kedd

Ez is mézes,


csak más formában. Amikor a Lucagyerek még olyan gyerekforma volt, az egyik zsúrra találtam ki a mézestésztából készült dominót, remekül lehetett vele játszani, időnként egyet-egyet megenni a készletből, mert amekkora készletet csináltam, hogy nem tűnt fel, ha egy-egy darab eltűnt belőle.
Most betartottam a szabályokat, pontosan annyi van benne, mint kell, a legbüszkébb azonban nem erre vagyok, nem is az ötletre, hanem a dobozra. Hogy én megszerkesztettem, kiszámoltam, megrajzoltam, meghajtogattam, és még jó is lett, az a valami, ugye?
(vásárra mennek, persze)

10 megjegyzés:

  1. Hogy ez a dominó milyen szuper ötlet! Jó a doboz, naná :)

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓó ha tudnám, hogy én téged hol érlek utol!Ha nem titkos, ide dobod? :-)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik, lányok?

    Mit te szeretnél, mondd, Kozri?
    nyirati.rita@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Zazikám, fantasztikus vagy!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is zsenialis, az otlet is meg a kivitelezes is!!! Zabalni fogjak:-)

    VálaszTörlés
  6. Nemhogy jó, hanem szenzációs! A doboz meg nagyon passzol. Már megint ügyes vagy! (Mikor nem?)

    VálaszTörlés
  7. Zabálják is, minden értelemben! :o)

    egonövelő lények vagytok...

    VálaszTörlés
  8. Ez valami gyönyörűséges! És gondolom finom is...:) Nagyszerű ötlet!Kriszta

    VálaszTörlés