2010. október 14., csütörtök

Szint

Vannak ezek a könyvek, amelyeket én szeretek olvasni, fáradtságtól és tartalomtól függően kalibrálom be magam a különböző szintekre, de mind olvasható és élvezhető, látszattudást ad, de én már annak is igen-igen. Csak a szószedet zavar meg mindig, nem bírok összhangba kerülni a könyvekkel, mert most pl. az 5-ös szinten került sor a honey-ra, erre a rendkívül bonyolult és mély jelentéstartalommal bíró szóra, amit gondolom, éppen az összetettsége miatt a különböző szinteken lévőkben mind-mind megismételtek, hátha rögzül egyszer a fejekben, ez azonban engem megzavar, mert most vagy arról van szó, hogy ezen a szinten kerül sor erre a szóra, most értük el a fejlettség ezen fokát vagy ennyire nem bíznak abban, hogy a szó minden kuriózuma ellenére bekúszott a fejembe és ott is maradt, elvégre ragadós.
Személy szerint javasolnám az "approach" szót a többszöri ismétlésre, mert a honey-n már túljutottam (szem lesüt, szerény mosoly az ajkak körül), de ez a másik rendszeresen és következetesen kiugrik. Úgy 3-4 éve küzdök vele.


3 megjegyzés:

  1. Szia Zazálea!
    Ne búsulj, én is így vagyok vele: rendszeresen elfelejtem őket, holott többször utánanéztem. Én az említetten kívül még az 'ex' kezdetűekkel vagyok így. Rejtély az egész. A honey is.:)))
    Üdv: Márti

    VálaszTörlés
  2. Bárcsak már azon a szinten lennék,hogy tudnám azt mondani,hogy ezt már értem,kérek újabb infót!De ami késik...az nem siet:))

    VálaszTörlés
  3. Rejtély, én is azt hiszem. :o)))

    Monaline: ismered a könyveket, az elsők tényleg nagyon egyszerűek, kezdőknek bátran ajánlom! és jók... csak a honey-t nem értem. :o)

    VálaszTörlés