2010. október 21., csütörtök

Kékharisnya / Bluestocking

Többször varrtam ebből a textilbőrből, szeretem a színét, szeretem a tartását (nem a szokásos, ez erős, vastag), de szeretem a korábban sokszor használt mintáját is, ez egy szeretem-táska. Most kisebb méretben varrtam, gondolni kell a magukat nagylánynak képzelő kislányokra is,de a kékharisnyákra is, mert hozzájuk is illik, egy könyv (mi legfontosabb e világon) éppen belefér, mi más kellhet még?

I prefer this material it' strong enough and waterproof and I like its colour too. Besides I like the muster as well, I have used it for a while. Yes, it's a favourite-bag. The size is different from the regular (off-beat) it's for younger girls or bluestockings because there is place for their (current) pillow-book.

Több részlet a Meskán!
More details here!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése